12 Ocak 2016 Salı

H&M Makyaj Süngeri

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; H&M Makyaj Süngeri

H&M Makyaj Süngeri

Yves Rocher den aldığım makyaj süngerim yırtılınca yeni bir sünger arayışına girdim. Hm in yenilenen makyaj koleksiyonundaki bu makyaj süngerini alıp kullananların da çok memnun kaldığını görünce bende bir şans vermek istedim. Sünger yumurta şeklinde ve beyaz renkte. Ortası ise hafif çıkıntılı. Bunun nedenini hala çözebilmiş değilim :) Klasik süngerlerdeki gibi üst tarafı sivri alt tarafı ise geniş bir şekilde. 

H&M Makyaj Süngeri

İlk aldığımda çok sert gibi geldi ama ıslattıktan sonra o kadar güzel yumuşadı ki acaba beğenmezsem korkusu o an bende kalktı. Oldukça yumuşak, ürünü kolay ve homojen bir şekilde dağıtabiliyor. Çok fazla ürün emmiyor. 

H&M Makyaj Süngeri

Alt tarafı ile bb kremlerimi uygulayıp üst tarafı ile de kapatıcımı uyguluyorum. Verdiği doğal ve homojen sonuç benden geçer not aldı. Ve son olarak yves rocher makyaj süngeri kadar yumuşak mı acaba sorularını duyar gibiyim :) Onu da hemen belirteyim. Evet yves rocher makyaj süngerinin yumuşaklığında ve bana onu aratmadı. İyi ki almışım dedim. Fiyatı da oldukça uygun. Normalde 10 tl gibi bir fiyatı var, indirimlerde ise 6, 7 tl ye düşüyor.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

9 yorum:

  1. benim de yves rocher süngerim eskiyince bunu deneyeceğim ..

    YanıtlaSil
  2. iyi bir ürüne benziyor, fiyatıda uygunmuşş:)

    YanıtlaSil
  3. Vyes roche mi yoksa H&m mi daha ii sünger de

    YanıtlaSil
  4. Vyes roche mi yoksa H&m mi daha ii sünger de

    YanıtlaSil
  5. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil