5 Ocak 2016 Salı

Nk Sarımsak Özlü Tırnak Güçlendirici

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Nk Sarımsak Özlü Tırnak Güçlendirici

Nk Sarımsak Özlü Tırnak Güçlendirici

Tırnaklarım son dönemlerde oldukça güçsüzleşip kırıldığı ve soyulduğu için bir tırnak güçlendirici alıp bu durumdan kurtulmak istedim. Tercihim nk markasının sarımsak özlü tırnak güçlendiricisinden yana oldu. İlk başta çok büyük umutla alıp kullanmaya baladım ancak tırnaklarımda bir düzelme malesef ki göremedim. Acaba ben mi uzun sürelerde kullanıyorum daha sık kullanayım diye düşünüp arayı kısalttım ve gün aşırı tırnaklarımdaki güçlendiriciyi yeniledim. Ancak gel gelelim ki değişen birşey yine olmadı ve bir hafta on gün kadar da hergün yenileyerek kullandım ancak bir türlü istediğim performansı alamadım. 

Nk Sarımsak Özlü Tırnak Güçlendirici

Ürün şeffaf bir ambalaja sahip, renksiz cilalar gibi. Burada çoğumuzun aklında oluşan soru, acaba kokusu nasıl ? Kokusu normal oje kokusundan bir tık yoğun sadece. Ürünün yapısı ise oldukça ince ve sürdükten sonra hemen kuruyor. Ancak bu iyi özelliklerinin yanında, tırnaklarıma faydası olmaması dolayısı ile ne yazık ki beni memnun etmeye yetmedi. 

Nk Sarımsak Özlü Tırnak Güçlendirici

Daha önce kullanıp çok sevdiğim ve faydasını çok gördüğüm kalyon tırnak koruyucu ile de karşılaştırma yapmak istedim. İkisininde yapısı ince,ikisi de kolay uygulanıp kuruyor. nk markasının fiyatı 3,90 olması lazım, kalyonun fiyatı ise 6,50 tl. Asıl önemli özellik, hangisi gerçekten işe yarıyor derseniz kesinlikle kalyon derim. Detaylı yazısını da şurada yazmıştım,merak edenler olursa ona da bakabilirler. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

9 yorum:

  1. Ben de aynı durumdan muzdaribim. Ne zaman bir çekmece kapak açsam. Gündelik işlerde hemen trnaklar ters dönüp kırılıyor. Çok ince tırnaklarım:((

    YanıtlaSil
  2. Merabalar ben de nk markasininkini kullaniyorum ayni sekilde hic bi faydasini gormedim sanirim kalyon alacagim tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  3. Almayı düşünüyordum okuduğum çok iyi oldu:)
    Kalyonun tırnak bakım yağı var bende de turuncu renkli bir şey bende ondan hiç memnun kalamadım maalesef:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olmuş canı almadan önce denk gelmiş yazım bende sevindim :)

      Sil
  4. Merhaba canım bende almayı dusunuyordum cok faydalı oldu benım ıcın bu yazın :)
    Benmde yenı actıgım bır blogum var takip edersen cok sevınırımm :)
    www.kendinerenkkat.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bana çok iyi geldi. Tırnak yeme sorunum var geç uzadığı zaman sıkılıyorum kızıp yiyorum hem sağlıklı hem hızlı uzattı senelerce kalyon kullandım en az onun kadar memnun kaldım :)

    YanıtlaSil