19 Ocak 2016 Salı

Rival de Loop Yağsız Göz Makyaj Temizleyicisi

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Rival de Loop Yağsız Göz Makyaj Temizleyicisi

Rival de Loop Yağsız Göz Makyaj Temizleyicisi

Yılbaşı indiriminde rossmann dan almıştım bu göz makyaj temizleyicisini. İki çeşidi vardı ve ben yağsız olanı tercih ettim. Ürün hassas göz çevrisi için üretilmiş. Suya dayanıklı makajı çıkaracağını vaad ediyor. Suya dayanıklı ürünler kullanmadığım için bu konuda birşey diyemeyeceğim. İçerisinde ginkgo özü ve salatalık ekstresi bulunduruyor. Aldığım günden beri kulanıyorum, zaten 100 ml olduğu için de yarıladım. 

Rival de Loop Yağsız Göz Makyaj Temizleyicisi

Ben bir makyaj temizleme pamuğuna bir miktar döküp gözlerimde 15 saniye kadar bekletip o şekilde temizliyorum. Gözümde biraz beklettiğim için sildiğimde makyajımın çoğunluğu temizlenmiş oluyor. Geri kalanları da tekrar silerek temizliyorum. Gözümü yakmadan ve tahriş etmeden temizledi. Bu yüzden sevdiğim bir ürün oldu kendisi. 

Rival de Loop Yağsız Göz Makyaj Temizleyicisi

Dermotolojik olarak test edilmiş, İçerisinde paraben, parfüm, renklendirici ve silikon bulundurmuyor. Ve en güzel tarafı da vegan bir ürün. Ben yılbaşı indiriminden 5,99 tl ye almıştım. Kullanım ömrü ise 12 ay. Rossmann lardan bulabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

6 yorum:

  1. Bende çok severek kullnıyorum,yazısını yazmıştım.. Sende güle güle kullan ^o^

    YanıtlaSil
  2. ben de almıştım neyse ki seyahat boyunu almışım hiç sevmedim makyajımı temizlemedi ve silerken deli gibi ovalamak zorunda kaldım.. kalanı ile fırça temizledim diye hatırlıyorum :-(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa :/ en azından küçüğünü almışsın canım da israf olmamış

      Sil
  3. Bende çok merak ediyorum bu markayı. diğer ürünlerini bulduğum gibi kurcalicam. Emeğine sağlık.
    -benim bloğumada beklerim.
    www.elitsalemcadisi.com

    YanıtlaSil