24 Şubat 2016 Çarşamba

Essence Stay Natural Kapatıcı

Herkese merhabalar :)
Günü konuğu; Essence Stay Natural Kapatıcı 


Essence markasını çokça seviyorum. Uygun fiyatlı ve oldukça başarılı ürünleri var. Bugün ise stay natural kapatıcısından biraz bahsetmek istiyorum. Likit bir ürün. Kalem şekinde ambalajı var ve alttan çevrilerek açılıyor. 


Bendeki rengi 02 soft sand. Bej tonlu bir renk. Renginden ötürü aydınlatma özelliği yok. Fırçalı bir uca sahip. Ben fırçası ile kapatıcıyı sürüp, nemli bir sünger ya da parmaklarım yardımı ile dağıtıyorum. Sünger ile uyguladığımda daha doğal dururken, parmaklarım ile uyguladığımda kapatıcılığı daha iyi oluyor. Kapatıcılığı ise ortaya doğru. Benim severek kullandığım bir kapatıcı oldu kendisi. Göz altlarımda her kapatıcıda olduğu gibi çok az birikme oldu. Ancak bu bende her kapatıcıda oluyor. Bu yüzden bunu göz ardı ediyorum. Pudra ile sabitlediğimde ise gün boyu yerinden kıpırdamıyor. Fiyatı normalde 8 tl diye biliyorum. Ben indirimde 4 tl gibi bir fiyata almıştım. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

4 yorum:

  1. Uygun fiyatlı güzel bir ürün paylaşımın için çok teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  2. Bende çok seviyorum essence in bu kapatıcisini:) fiyatida çok uygun ;)

    YanıtlaSil