16 Şubat 2016 Salı

Son Zamanlarda Yaptığım Alışverişler / 2

Herkese merhabalar :) 
Günün konusu; Son Zamanlarda Yaptığım Alışverişler / 2

Son Zamanlarda Yaptığım Alışverişler / 2

Son zamanlarda dışarı çıktıkça aklımda olan, görüp beğendiğim ya da tamamen ihtiyaç olan ürünleri zamanla aldım ve bu alışverişi sizlerle de paylaşmak istiyorum. İnstagram hesabımı (tugceninmakyajdefteri) takip edenler biliyordur aldıkça hemen paylaşıyorum ancak burada da göstermek istedim. Aldıklarımı iki kategoriye ayırdım ve bu şekilde göstermenin daha rahat olacağını düşünüyorum. Hemen bakalım neler aldığıma.

Son Zamanlarda Yaptığım Alışverişler / 2

Renkli kozmetik ve cilt bakımı olarak ayırdığım ilk kategoride sevgililer gününde ve daha öncesinde aldığım ürünler var. Sol baştan başlarsak;

Essence quattro dörtlü farlardan 15 most wanted; Eve mağazasında indirimde olduğunu görünce bu palete bir şans vermek istedim. Renkleri de olduça hoşuma gitti. Fiyatı 5.50 tl
Dalan dolive zeytinyağlı krem; Bu kremi ne kadar çok sevdiğimi hep söylüyorum. Bittikçe de yenisini alıyorum. Fiyatı 90 kuruş.
Note likit kapatıcı; Bu kapatıcıyı uzun zamandır istiyordum ancak hep almamak için direniyordum. Bu indirimde artık dayanamayıp aldım. Bendeki 03 numarası. Fiyatı ise 11.90 tl
Golden rose dudak nemlendirici; Dudak kalemlerini ruj gibi uygulamayı çok sevdiğimden, kullanmadan önce renksiz bir nemlendirici kullanmak daha iyi oluyor. Bununda fiyatı 3.95 tl
Xp matte likit ruj; Bu ruju da instagramda görüp çok beğenmiştim. Dün akşam tesadüfen karşıma çıkınca almak istedim. Bendeki 102 numarası. Fiyatı ise 4 tl
Xp mat kalem ruj; Gördüğümde rengini çok beğendiğim için denemek istedim. Bunun da numarası 104. Fiyatı ise 4 tl
Maybelline black drama maskara; Elimdeki rimelim bittiği için maybelline in adından çok bahsedilen bu rimelini alıp denemek istedim. Bunu da sevgililer günü indirimden aldım. Fiyatı ise 13.75 tl
Eklips konjac sünger; Bunu da instagramda gördüğüm günden beri çok çok merak ediyordum. İndirimde bulunca hemen bir tane aldım. Fiyatı ise 10 tl. Şuan kullanıyorum. Yorumlarım netleşince mutlaka yazısını paylaşacağım.
Golden rose waterproff dudak kalemleri; Soldaki 51, sağdaki ise 53 numara. Sadece diyorum ki bulduğunuz yerde alın. Fiyatı 6 tl

Son Zamanlarda Yaptığım Alışverişler / 2

Kalyon oje inceltici; İnstagramda sevgili ojelerfora' da gördüğüm gibi aldım ve iyiki almışım. Fiyatı ise 3 tl.
Wet'n wild mat topcoat; Tek tek mat oje almaktansa mat topcoat kullanmanın daha iyi olduğunu düşündüğüm için almak istedim. Fiyatı 3.95 tl
Gabrini confetti oje; Bendeki 115 numarası. Simli, pullu ojelere biraz merak sardığımdan aldım bu ojeyi. Fiyatı 2 tl.
Gabrini nude matte; Bu serinin mat olmayanından vardı bende. Mat serisi de çıkınca denemek için bir tane aldım. Bendeki 06 numarası. Fiyatı 2 tl
Flormar genıus glitter serisinden gg02 rengi; Bunu da flormar ın indirimden almıştım. Fiyatı 1 tl.
Flormar graffiti g11; Bu ojeyi normal simli oje zannederek aldım ama çatlayan oje imiş kendisi. Bunu da denyelim bakalım :) Fiyatı 1 tl.
Flormar 414 numara; Rengini çok beğenerek aldım. Umarım beğendiğim gibidir. Sedefli bir oje. Fiyatı 1 tl.

Benim son zamanlardaki alışverişim bu şekildeydi.
Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

1 yorum:

  1. Güzel gunlerde kullan hepsi çok güzel görünüyor,xp markası ne kadar meşur olduya bende alayım barim ankarada nerede vardır ki, gören bilen varsa yazsın bana (:

    YanıtlaSil