23 Şubat 2016 Salı

Vissmate Ultra Yoğun Kıvamlı Çamaşır Suyu

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Vissmate Ultra Yoğun Kıvamlı Çamaşır Suyu


Yaklaşık bir buçuk ay önce Vissmate ten çok güzel bir kargo almıştım. Birbirinden farklı kokuları olan bu çamaşır suyu setini denemem için göndermişler tekrar teşekkür ediyorum :) Gelelim ürünümüze. En güzel özellikleri buram buram çamaşır suyu kokmamaları. 4 farklı koku çeşidi var. Sol baştan; deniz ferahlığı, limon bahçesi, çam ormanları ve çiçek bahçesi. Benimse kokusunu en beğendiğim çiçek bahçesi oldu. 


Çamaşır suyu olmadan temizlik yaptığını hissedemeyen ben, bu ürünü oldukça beğendim. Çünkü hem buram buram çamaşır suyu kokmuyor, hem de mis gibi temizliyor. Yoğun kıvamlı bir ürün. birçok alanda kullanabiliyorsunuz. Mutfak, banyo, lavabo, temizlik bezleri ve elde yıkanan çamaşırlarda. Özellikle lavaboda ve mutfakta oldukça sık kullandım. 


Özellikle çocuk kilidinin bulunması çok önemli ve sevdiğim özelliği. 810 gr lık ürün. Kullanım ömrü ise 6 ay. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

2 yorum: