16 Eylül 2015 Çarşamba

Flormar 07 Nude Dudes Far Paleti

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Flormar 07 Nude Dudes Far Paleti

Flormar 07 Nude Dudes Far Paleti

Flormar'ın yapmış olduğu %70 indirimden almıştım bu paleti. Uzun zamandır istediğim bir paletti ve indirimle güzel bir fiyata geldiği için alıp denemek istedim.

Flormar 07 Nude Dudes Far Paleti

Kahvenin güzel tonlarının olduğu bir palet. Oldukça kullanışlı. Ten rengi far ile göz kapağımdaki damarlı görünümü yok edebiliyorum. Kahve tonlarını gözümde geçiş rengi olarak kullanabiliyorum. Bazen ise kahverengi farı tüm göz kapağıma uygulayıp çok doğal bir makyaj elde edebiliyorum. Gözde kullanabildiğimiz gibi yüzümüzde de kontür için ve yüze sıcaklık katmak için kullanabildiğimiz bir palet. Çünkü içerisinde soğuk tonlu renkler de sıcak tonlu renkler de var. Ayrıca kaş doldurmak için de kullanılabiliyor. 

Flormar 07 Nude Dudes Far Paleti

Özellikle seyahatlerde kullanılabilecek çok güzel bir palet diye düşünüyorum. Paletin  fiyatı normalde 22 tl. Ancak indirimlerde daha uygun fiyatlara düşüyor. Ben ise indirimde 13.50 tl ye aldım. İndirim hala devam ediyor diye biliyorum. Bakabilirsiniz :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)


3 yorum:

  1. Ben bunu uzun zaman kullandım çok güzel bir paletin yeni isim vermişler herhalde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde elim bu palete hep gidiyor. Doğrudur, bazen markalar yapıyor böyle şeyler :)

      Sil
  2. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum..
    Sizi GFC'den takibe aldım.. Bende beklerim :)

    http://alabutikpasta.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil