29 Eylül 2015 Salı

Rituel de Beaute Siyah Nokta Bandı

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Rituel de Beaute Siyah Nokta Bandı

Rituel de Beaute Siyah Nokta Bandı

Yağlı bir cilde sahip olanların genel sorunudur siyah noktalar. Bende yağlı cilde sahip biri olarak burun bölgemde siyah noktalar var. Ve bir süredir gözüme oldukça takılan bu markanın siyah nokta bantlarını alıp denemek istedim. Gelelim benim yorumlarıma. 

Rituel de Beaute Siyah Nokta Bandı

İçerisinde 6 adet burun bandı bulunuyor. Her bant tek tek poşetlendiği için ben hijyen açısından iyi buldum. Aloe vera etkili. Uyguladıktan sonra herhangi bir tahriş yaratmıyor. Dermatolojik olarak test edildiği, boya, koruyucu ve parfüm içermediği de belirtilmiş. Kullanım şekli ise kutunun arka kısmında net olarak anlatılmış. Ben de kullanmadan önce burnumu ilk önce bir temizleyici ile yıkayıp durulayıp daha sonra bandı yapıştıracağım bölgeyi de iyice ıslatıp hava kalmayacak şekilde yapıştırıyorum ve 15 dakika kadar bekliyorum. Bu süre içerisinde iyice kurumasını bekliyorum. kuruduktan sonra sertleşiyor ve sertleştiği zaman yavaşça çıkartmanız gerekiyor. 

Rituel de Beaute Siyah Nokta Bandı

Tam anlamıyla beklediğim performansı alamadım ancak kötü de diyemem. En azından elimin altında bulunan kolay, pratik bir ürün olduğunu düşünüyorum. Ben bim marketten aldım ve fiyatı ise 4 tl. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

8 yorum:

  1. ben de deneyeceğim oğluma..

    YanıtlaSil
  2. Tam şimdi almıştım bende, suan yapistirdim bekliyordum bi anda denk geldim, kalp kalbe tesaduf mu denir ne denir :) bakalim nasil olacak

    YanıtlaSil
  3. Tam şimdi almıştım bende, suan yapistirdim bekliyordum bi anda denk geldim, kalp kalbe tesaduf mu denir ne denir :) bakalim nasil olacak

    YanıtlaSil
  4. Tam şimdi almıştım bende, suan yapistirdim bekliyordum bi anda denk geldim, kalp kalbe tesaduf mu denir ne denir :) bakalim nasil olacak

    YanıtlaSil
  5. ben memnunum canım en azından yağları alıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü değil evet, ama tam anlamıyla woww demedim :)

      Sil