11 Eylül 2015 Cuma

Gabrini Nude Oje / 05 Numara

Herkese merhabalar.
Son günlerde yaşadığımız şehit olaylarından dolayı ne burda ne de instagramda paylaşım yapmak gelmedi içimden. Tekrardan başımız sağolsun diyorum ve bugünün yazısına geçmek istiyorum.

Gabrini Nude Oje / 05 Numara

Günün konuğu benim aldığım günden beri çok severek kullandığım bir oje. Gabrini markasının yeni nude serisinden. Serinin tüm renklerine baktım. Ancak nude renk skalası içinde bu tonda bir ojem olmadığı için bunu almak istedim. Nude renklerden 05 numara bu. 

Gabrini Nude Oje / 05 Numara

İçerisinde pembelik barındıran, tırnağı tertemiz gösteren bir renk. Kalıcılığı da oldukça iyi. Fotoğrafta ojenin tırnağımdaki 4. günüydü ve nerdeyse hiçbir bozulma olmamıştı. Bu açıdan çok sevdim. Geniş bir fırçaya sahip ve kolay sürülüyor. 2 katta opaklaşıyor. Fiyatı ise 2 tl. Bir şans vermenizi öneririm.

Gabrini Nude Oje / 05 Numara

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler..

4 yorum: