2 Eylül 2015 Çarşamba

Doğal, Sade Makyajda Kullandığım Ürünler

Herkese merhabalar :)
Günün konusu; Son zamanlarda kullandığım doğal, sade makyaj.

Doğal, Sade Makyajda Kullandığım Ürünler

Özellikle yaz sıcağında hiçbirimizin canı makyaj yapmak istemiyor. Özellikle ten makyajı yapılmıyor, yapılsa da yüzde durmuyor. Bende, beni olduğumdan bir tık daha iyi, daha canlı gösteren bir makyaj yapıyorum ve bunu sizlerle de paylaşmak istedim. Ten makyajı kullanmıyorum. Sürdüğüm bb krem bana eziyet geliyor çünkü. Kullandığım ürünlerin tümü bu şekilde. Burada fazla ürün var ancak değişen ürünlerim oldu ve onları da göstermek istedim.

Doğal, Sade Makyajda Kullandığım Ürünler

Yaklaşık bir hafta öncesine kadar kullandığım ürünler bu şekildeydi. Maybelline the falsies flared maskara, xp kaş kalemi, garnier bb roll on, brulee far, yves rocher sünger ve kirpik kıvırıcı.
Gelelim nasıl uyguladığıma; Benim göz altı morluklarım olduğu için işe ilk önce onları nötrlemekle başlıyorum. Garnier bb roll on u göz altlarıma ve azıcık da göz kapağıma uygulayıp 30 saniye kadar bekliyorum (sabitlenmesi için). Daha sonra morluklarımı kapattıktan sonra brulee far ile kapatıcımı sabitliyorum. Kirpiklerimi kıvırıyorum ve 2 kat maskara uyguluyorum. Kaşlarımı da doğal bir şekilde dolduruyorum. Bu kadar. Bazı zamanlar gözümün üst içine siyah bir kalem çekiyorum kirpiklerimin daha gür ve siyah durması için. Ama bu yöntemi her zaman uygulamadığım için o ürünü koymadım.

Doğal, Sade Makyajda Kullandığım Ürünler

Şuan ise iki ürünüm değişti ve aynı makyajı bu ürünler ile yapıyorum. Garnier bb roll on yerine L.A Girl pro concealer ı kullanıyorum. Kaş kalemi yerine de Rimmel london un 02 numaralı kaş maskarasını kullanıyorum. Bir süre daha kullandıktan sonra onların da detaylı yazısını blogumda yazacağım. Şuan deneme sürüşündeler :) Bu sıcakta benim yaptığım oldukça doğal, tenimi yormayan ama beni olduğumdan daha iyi gösteren makyaj ürünlerim bu şekilde. Umarım severek okumuşsunuzdur. Umarım faydalı olmuştur.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder