31 Ağustos 2015 Pazartesi

H&M Far Fırçası

Haftanın ilk gününden herkese merhabalar :)
Günün Konuğu; H&M Far Fırçası

H&M Far Fırçası

H&M indirimi olduğu zamanlarda şans eseri bir tane bulup almıştım bu fırçayı. Fiyatı da 1 tl idi. Uzun zamandır kullanıyorum ama yazısını yazmayı unutmuşum. Gelelim fırçaya. Far fırçası olarak geçiyor ancak ben karıştırma fırçası olarak da kullanıyorum, tampon hareketlerle far uygulamak için de. İki işi de gayet güzel yapıyor. 

H&M Far Fırçası

Yıkadığımda da kıl dökme sorunu yaşamadım. Severek kullandığım bir fırça oldu. 1 TL ye güzel bir fırçam olmuş oldu :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

2 yorum:

  1. aa ne kadar iyi ve fiyatı da çok uygunmuş :) hiç bana dekkelmez böyle şeyler :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten iyi yakaladım, bana da denk gelmezdi normalde :)

      Sil