2 Ekim 2015 Cuma

Essence Xxxl Longlasting Lipgloss / 06 Soft Nude

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Essence xxxl longlasting lipgloss / 06 soft nude

Essence xxxl longlasting lipgloss / 06 soft nude

Geçtiğimiz aylarda kozmetik alışverişi yaparken essence markasının bazı ürünlerinin indirimde olduğunu görmüştüm ve adından sıkça bahsedilen mat lipglossları da bu indirime dahil idi. Özellikle herkesin severek kullandığı 06 numaralı soft nude rengini alıp denemek istedim. 

Essence xxxl longlasting lipgloss / 06 soft nude

Normalde lipgloss insanı değilimdir. Çünkü yapış yapış verdiği his ile rahat edemem ve kullanamam. Ancak bu ürüne lipgloss denilse de bence bir gloss edasında değil. Çünkü yapış yapış bir his verip asla rahatsız etmiyor. Kahve alt tonlu bir renk. Oldukça kolay uygulanıyor ve tazelenebiliyor. Sünger bir aplikatöre sahip ve sürmesi de bu sayede kolay. Mat bir ürün evet ancak full mat olmuyor. Yani bildiğimiz mat rujlar şeklinde bir matlık sergilemiyor. Bunun yanı sıra ise dudağı kurutmuyor. 

Essence xxxl longlasting lipgloss / 06 soft nude

Yazın da kışın da kullanılabilecek bir renk diye düşünüyorum. Kalıcılık konusunda çok kalıcı olduğunu söyleyemeyeceğim ancak kolay tazelenebildiği için bu durum göz ardı edilebilir diye düşünüyorum :) Ayrıca kalıcı olsaydı bile kokusu ve tadından ötürü yine uzun ömürlü olmayacaktı :) Kokusu tam bir çikolatalı kurabiye gibi. Ve küçük bir öneri; Emily 211 numaralı dudak kalemi ile bu gloss oldukça iyi iş çıkartıyor bir deneyin :) Fiyatı normalde 9 tl diye hatırlıyorum. İndirimlerde ise 4 tl ye kadar düşüyor. Essence markasını satan her yerde bulabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

7 yorum:

  1. çok sevdiğim bir lipgloss yaz favorim oldu kendisi senin begenmene de sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığım günden sonra benimde elim hep buna gider oldu. çok sevdim :)

      Sil
  2. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuz çok hoşuma gitti, bloğunuzu gfc ile takibe aldım ^-^ banada beklerim sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. evet canım benimde elimden düşmüyor o yuzden :)

      Sil