13 Kasım 2015 Cuma

Aliexpress Alışverişim / 2

Herkese merhabalar :)
Günün konusu; Aliexpress Alışverişim / 2

Aliexpress Alışverişim / 2

Bundan yaklaşık bir buçuk ay önce aliexpress ten alışveriş yapmıştım. Ürünlerimin ilk kısmı geçtiğimiz gün elime ulaştı ve bende hemen yazısını yazmak istedim. Birçok blogger arkadaşımda gördüğüm bu bambu saplı fırçalar gözüme çok hoş geliyordu ve çok da methini duydum. Bir süredir almak istiyordum ki geçtiğimiz aylarda bunun siparişini verdim. İlk aliexpress alışverişim ve detaylı bilgiler için şuraya tıklayıp okuyabilirsiniz. 

Aliexpress Alışverişim / 2

Öncelike şunu belirteyim ki bu set 11 li ancak bana gelenin içinde bir tane eksik çıktı. Set 5 tane yüz fırçası ve 6 tane göz fırçasından oluşuyor. Ancak dediğim gibi benim setimde yüz fırçalarından bir tanesi eksik olduğu için yüz fırçaları bu şekilde. Kılları çok yumuşak gerçekten. Ve en sondaki minicik olanla da aşk yaşıyoruz :)

Aliexpress Alışverişim / 2

Göz fırçaları da bu şekilde. Bunlarda çok yumuşak. Ve aldığım gibi yıkadım. İlk yıkamada kıl dökmediler. Bunu da ilk izlenim olarak belirteyim. Sipariş verdikten sonra sabırla beklemek gerekiyor ve bazen uzun bir sürede gelebiliyor. Fırçalar dışında bir de silikon fırça temizleyicisi aldım ve o daha elime ulaşmadı. Aliexpressten alışveriş yapacağınız zaman satıcının yüzde oranının %95 in üzerinde olmasına, olumlu geri dönüşlerinin fazla olmasına dikkat edin lütfen. Ve tabiki alıcağınız ürünü ücretsiz sevkiyat olarak işaretlerseniz kargo ücreti de ödememiş olursunuz. Ve son olarak fırça seti ve silikon temizleyiciye toplamda 22 TL ödedim. Merak ettiğiniz birşey varsa sorabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

2 yorum:

  1. güle güle kullan tatlım farklı mağazalardan aldığında aynı anda gelmiyor dimi ürünler :)?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederm :) onun zamanı değişebiliyor, hiç belli olmuyor yani :)

      Sil