16 Kasım 2015 Pazartesi

Evde Krem Aydınlatıcı Yapımı

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Evde Krem Aydınlatıcı Yapımı

Evde Krem Aydınlatıcı Yapımı

Aydınlatıcılar özellikle strobing yöntemi çıktığından beri hiç kimsenin elinden düşmüyor. Bunun da birsürü çeşidi var ve isteğe göre farklı farklı çeşitleri mevcut. Bugün benim göstereceğim ise evde krem aydınlatıcı yapımı olacak. Bizim ihtiyacımız olanlar; Günlük nemlendirici bir krem, sedefli açık renkte farlar, boş bir kap ve bir çay kaşığı.

Evde Krem Aydınlatıcı Yapımı

İlk yapmamız gereken aydınlatıcımızı hangi renkte istiyorsak o renkte sedefli bir fardan bir miktar koymak. Ben sarı alt tonlu bir renk istediğim için iki rengi karıştırdım. Bir miktar flormar m108 fardan, bir miktar da comfortzone paletteki sarı renkli fardan ekledim. Bu farları boş bir kaba koyup iyice toz haline getiriyoruz ve üzerine günlük nemlendiricimizden fındık büyüklüğü kadar ekliyoruz. Burada dikkat etmemiz gereken şey; iyice karıştırmak. Yani krem ve farların iyice birbirine geçmesi gerekiyor. 

Evde Krem Aydınlatıcı Yapımı

                                          Benim yaptığım aydınlatıcım bu şekilde oldu. 

Evde Krem Aydınlatıcı Yapımı

Çok güzel aydınlık veren ancak abartı durmayan bir aydınlatıcı elde etmiş oldum. Evimizde hepimizin kullandığı ürünler ile bunları yapmak gerçekten çok güzel :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

7 yorum:

  1. Uuuu harika bir fikir buuuu :)) denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Cok guxel gorunuyor takibe alicam bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  3. Cok guxel gorunuyor takibe alicam bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  4. Harika yapmışsın canım etkisine bayıldım ama ben yüz kremi kullanırım yaparsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir nemlendirici krem olabilir canım sorun değil :)

      Sil