3 Kasım 2015 Salı

Bitenler / Çöpe Gidenler - 3

Herkese merhabalar :)
Günün konusu; Bitenler, çöpe gidenler

Bitenler / Çöpe Gidenler - 3

Uzun zaman sonra tekrar birkaç birşey bitirebilmiş olmanın mutluluğu ile bu yazı hazırlıyorum :) Ben her ay kutularca birşeyler bitiremiyorum malesef, bu yüzden de bitenler yazılarımın arası uzun oluyor. Gelelim bugünkü biten ürünlere. Sol baştan başlayalım;

Bitenler / Çöpe Gidenler - 3


Avon incandessence parfüm; Yıllardır kullandığım en sevdiğim parfüm. Küçük boyu da büyük boyu da oldukça bereketli. Detaylı yazısını da şurada yazmıştım.

Avon incandessence vücut spreyi; Parfümünü çok severek kullandığım için vücut spreyini de çok severek kullanıyorum. Kalıcı ve hemen uçmuyor.

Sephora tonik; Yüzümü yakmayan, kokusunu hafif erkek parfümüne benzettiğim ama sevdiğim bir tonik oldu. Yenisini almayı düşünmüyor değilim. Yazısını şurada yazmıştım.

Bepanthol krem; Bu krem hakkında fazla birşey söylememe gerek yok sanırım. Herkesin çok severek kullandığı, kutular dolusu bitirdiği, yegane kremimiz:)

Bitenler / Çöpe Gidenler - 3


Himalaya yüz temizleme jeli; Denemek için aldığım, çoğunu kullandığım ancak sevemediğim bir ürün oldu. Kokusu bulaşık deterjanı gibi ve bana temizliyor hissi vermedi malesef. bu yüzden içinde kalan üründe çöpe gidiyor.

Flormar 319 oje; Frenchlerin temel ojelerinden biri. Bittiği için çöpe gidiyor, yenisi alındı bile :)

Avon big&daring maskara; Çok sevdiğim dibini kazıyarak kullandığım maskaram. Bitti, çöpe gidiyor :) Detaylı yazısı şurada

Maybelline the falsies flared maskara; Tek katta iyi olan ancak ikinci kat uygulandığında kirpikleri yapıştıran bir ürün. Ben sevemedim ama bitene kadar kullandım. Ancak fırçasını atmayacağım :) Detaylı yazısı da şurada

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

6 yorum:

  1. güzel bir bitenler yazısı olmuş. Gelsin yeniler diyelim:)

    YanıtlaSil
  2. avonun bu parfümü cidden çok güzel, ben de severek kullanmıştım bi dönem..

    YanıtlaSil
  3. Yazını çok beğendim:)

    YanıtlaSil