26 Kasım 2015 Perşembe

Uygun Fiyatlı Kapatıcılar

Herkese merhabalar :)
Günün konusu; Uygun Fiyatlı Kapatıcılar

uygun fiyatlı kapatıcılar

Kapatıcılar hemen hemen hepimizin kullandığı ürünler. Hal böyle olunca da A dan Z ye tüm markalarda kapatıcılar mevcut. Bende bugün elimdeki uygun fiyatlı kapatıcıları (gerçekten uygun fiyatlı :)) kısaca anlatıp göstermek istedim. 

uygun fiyatlı kapatıcılar

Garnier bb göz roll-on; İncecik bir yapısı olan, azdan ortaya doğru kapatıcılığa sahip, somonumsu bir renkte olan ve bence corrector görevi de görebilen bir ürün. Fiyatı normalde 15 lira. İndirimlerde 10 tl ye hatta daha da uygun fiyata geliyor. Detaylı yazısı şurada mevcut.

Rival de loop natural touch concealer; Orta kapatıcılığa sahip, likit ancak kremsi yapıda olan, hızlı sabitlenebilen bir ürün. Fiyatı ise 7, 8 tl civarında. Detaylı yazısı da şurada mevcut.

uygun fiyatlı kapatıcılar

Essence all about matt kapatıcı; Likit yapıda, ortadan iyiye doğru bir kapatıcılığa sahip, renk skalası az olsa da oldukça sevdiğim bir ürün. Ancak bu ürün kaldırılmış diye duydum ama bilmiyorum. Fiyatı 5 tl. Detaylı yazısı da şurada mevcut.

Essence stay natural kapatıcı; Orta kapatıcılığa sahip, likit yapıda olan, açık rengini ise aydınlatmak için kullanabileceğiniz güzel bir ürün. Fiyatı normalde 8 tl. İndirimlerde ise 4 tl ye düşüyor. Yazısı da çok yakında blogumda olacak.

Benim elimdeki uygun fiyatlı kapatıcılar bu şekilde. Umarım beğenmiş ve faydalı bulmuşsunuzdur.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

4 yorum:

  1. Stay naturali cok merak ediyorum. Sence almali miyim? ☺️

    YanıtlaSil
  2. Essence all about matte güzek ama garnieri sevemedim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben garnier i corrector gibi kullandığım için seviyorum :)

      Sil