6 Kasım 2015 Cuma

Cecile Markasından Gelen Ürünler

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Cecile Markasından Gelen Ürünler

Cecile Markasından Gelen Ürünler

Geçtiğimiz hafta Cecile markasından güzel bir paket aldım. Kargoyu aldığım gibi instagram hesabımda paylaştım, ancak burada da bir yazı paylaşmak istedim. Öncelikle söylemek isterim ki, çok şık bir paketlemesi vardı. Özenerek hazırlanıldığı oldukça belliydi. Gelelim ürünlere. Paketin içinden bir adet kalıcı mat ruj ve iki adet oje çıktı.

Cecile Markasından Gelen Ürünler

Cecile markasının bu mat rujlarından çok bahsediliyordu. Gerek renkleri, gerekse kalıcılıkları ile çok beğenildiğini biliyordum. Aslında ürün lipgloss diye geçiyor ancak bu bildiğimiz likit mat bir ruj. Bendeki rengin numarası ise 24. Capcanlı bir pembe. Ürün geldiği gibi hemen bu ruju denedim. Sürdüğüm gibi matlaştı. Aradan bir saat geçtikten sonra ise silmeye çalıştım ve çıkartamadım. Çift fazlı bir makyaj temizleyici ile çıkartabildim. İlk izlenim olarak da bunu belirtmek istedim.

Cecile Markasından Gelen Ürünler

Paketteki diğer iki ürün de bu ojelerdi. Ojeleri çok seven biri olarak bunları görünce sevindim açıkçası :) Soldakinin numarası 60, sağdakinin ise 125. Soldaki rengi denedim ve normalde sedefli parlak ojeleri sevmememe rağmen bu renkte güzel durdu. Ürünlerle ilgili detaylı yorumlarım kullandıktan sonra gelicek. Bu markayı da kozmetik ürünler satan çoğu mağazada bulabilirsiniz :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

1 yorum: