10 Kasım 2014 Pazartesi

DIY: Eski Rujlardan Yeni Ruj Yapımı

Herkese merhaba,
Bugün 10 Kasım. Atamızın aramızdan ayrılışının yıldönümü. O bedenen aramızda değil ama hep kalbimizde.
Sen rahat uyu ATAM. Bizler izindeyiz.
Bugün sizlere eski, kullanmadığımız rujlarımızdan yeni ruj yapımını anlatıcam. Gayet kolay ve herkes çok rahatlıkla yapıp kullanabilir. Hemen başlayalım.


İhtiyacımız olan şeyler: 2 tane olmak üzere biri büyük biri küçük kaşık, mum, çakmak, kullanmadığımız eski rujlar ve yeni ruju koyacağımız kap(kullanıp bitirdiğimiz ruj kutularıda olur) Büyük kaşığımıza elde etmek istediğimiz renge göre rujlardan azar azar alıp koyuyoruz. Mesela pembemsi bir renk istiyorsak, pembe rujdan daha fazla koyup diğer rujlardan ilave yapabiliriz. Daha sonra mumun üstünde onları eritene kadar bekliyoruz. İyice eridikten sonra küçük kaşık ile hepsini karıştırıyoruz. Ve dolduracağımız ruj kabına yavaşça döküyoruz. Yaklaşık 3 dk kadar hiç ellemeden soğumasını bekliyoruz. Soğuduktan sonra ruju iyice açıp 2 dk da o şekilde tam donmasını bekliyoruz ve rujumuz kullanıma hazır :) Hemen benim yaptıklarımı göstereyim.


Benim yaptığım renkler bu şekilde. 2 tanesi nude tonlarda. Bir tanesi fuşya gibi, diğeri ise bordoya bakan hoş bir kırmızı.


Renkleri de bu şekilde. Ben çok beğendim. Çok pratik herkes yapabilir. Eğer isterseniz yapım aşamalarını daha açıklayarak ve fotoğraflayarak yeniden yazabilirim.

Umarım beğenmişsinizdir. Yorum bırakmayı unutmayın.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Facebook sayfam: https://www.facebook.com/makyajdefterimm
Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Bende yapmıştım hatta blogumda da var yazısı, kullanılmayan rujlar için çok işe yarıyor ya :) Bir de bloguna izleyiciler gadgeti koyarsan blogunun takip edilmesi daha kolay olur :)

    YanıtlaSil
  2. Evet çok işe yarıyor :) Teşekkür ederim tavsiyen için canım koyuyorum şimdi :)

    YanıtlaSil