30 Kasım 2014 Pazar

City Color Farlar

Herkese iyi akşamlar :)
Bu akşamın konuğu Gratislerde satılan City Color Farlar


Çoğumuzda olan bu farlardan bende de var ve bende yorumlamak istedim. İlk aldığım sağ taraftaki idi. En açık renginden de anlaşılacağı gibi :) Pigmentasyonları zayıf, eğer bu farlardan büyük bir beklentiniz varsa sizi hayal kırıklığına uğratacaktır. Mat değiller. Parlak bi yapıları var. En güzel özellikleri çok büyük olmamaları ve güzel bir aynaya sahip olması. Farlarını kullanmasanız bile aynası için çantada taşınabilir :) Ben fazla far kullanan biri değilim. Kullandığım zaman da doğal tonlarda ve mat farlar tercih ederim. Küçük olan paletteki en açık rengi aydınlatıcı şeklinde kullanabilirsiniz.


                                                            Küçük paletteki renkler


                                                         Büyük paletteki renkler

Küçük paleti 2 tl ye, büyük olanı ise 5 tl ye aldım.
Bu farlar sadece Gratislerde satılıyor.
Acil durumlar için yanımda bulunsun diyorsanız eğer alabilirsiniz.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Sizin fikirleriniz nedir bu farlar hakkında, yorum bırakabilirsiniz.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiyle kalın :))

2 yorum:

  1. Merhaba. Bloğun hayırlı olsun. Yeni sayılırsın. Sizi takibe aldım. Ben de bloğuma bekliyorum. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) Evet yeniyim daha, teşekkür ederim. Takibe alıyorum
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil