8 Kasım 2014 Cumartesi

XP Marka Kalem Ruj

Güneşli bir cumartesi gününden herkese merhaba :)
Bugünkü yazım bir kozmetik mağazasında gezerken görüp denediğim ve rengine hayran kalıp aldığım kalem ruj.
Markası XP


Yapısı yumuşacık ve dudakları kurutmuyor. Doğal pembemsi bir rengi var. Çoğu makyajınızda kullanabileceğiniz çok güzel bir ürün. Nude rengi ile bunun arasında kaldım. Ve ilk önce bu rengini denemeye karar verdim ve aldım :) Önümüzdeki günlerde nude olanı da alıp deneyip yazısını yazacağım.


                              Rengi burda çok canlı dursa da bu kadar canlı bir rengi yok.


Dudağımda duruşu ise bu şekilde. Özellikle nemlendirmesini çok beğendim. Fiyatı da çok uygun. 4 tl :)
Kozmetik mağazalarında rahatlıkla bulabileceğiniz bir ürün. Bu markanın başka ürünleri de var. Deneyip yorumlamamı isterseniz lütfen yorum yapın :)
Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Mutlu haftasonlarııı :))

7 yorum:

  1. Aaaa bunun ruju da mı varmııııış ? Ben de asansörlü kaş kalemini almıştım bu markaya dair bir tek o vardı ve çok memnunum onu da öneririm canım. Ayrıca bu markanın diğer ürünlerini de yorumlarsan bence süpper olur. Nasılsa cep yakan markaları bir çok blogger yorumluyor ama adı duyulmamış uygun fiyatlı ürünleri kimse cesaret edip almadığından işlevinden bi haber kalıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu markanın eyelinerini ve kaş kalemini de kullanıyorum ve çok memnunum canım. gerçekten kullanılabilecek ürünleri var :)

      Sil
    2. Anaaaaa uzun zamandır makyaj yapmayınca eyeliner'ini unutmuşum iyiki hatırlattın canım yarın onun yazısını yazayım ben, kesinikle kaçırılmayacak bir ürün çünkü

      Sil
    3. ayy çok hoşsun sen yaa :) yazda okuyalım hadi :))

      Sil
    4. Estapitipiti canım benim senin bakan gözün gönlün güzelmiş. Yarın XP bloğumda olacak, coming soon :D

      Sil
    5. Bende satmak istiyorum

      Sil
    6. Bende satmak istiyorum

      Sil