27 Kasım 2014 Perşembe

Dudak koruyucuları / Lip Balmlar

Herkese merhabalar :)
Bugün sizlere kullanmayı çok sevdiğim bişeyden bahsedeceğim.
Dudak koruyucuları / Balmlar :)


Kullanmaktan çok hoşlandığım, her zaman her yerde kurtarıcımdır balmlar. Normal zamanda da dudaklarımı daha yumuşatmak, kurumasını önlemek amacıyla kullanıyorum. Şu an da mecburum kullanmaya, malum sivilce ilaçları kullandığım için kuruluk yapıyor ve sürekli tazelemek durumunda kalıyorum. İlaç serüvenimi okumak isteyenler için tık tık! :) Tek tek inceleyelim hepsini hadi :)

Golden Rose: Yeşil kapaklı olandan da mavi kapaklı olandan da çok memnum kaldım. Dudaklarımı yumuşacık yapıyorlar. Ayrıca dudak kalemlerini ruj olarak kullanacağım zaman da ilk önce dudak koruyucusunu sürüp üstüne kalemi geçiyorum hem dudağım yumuşacık oluyor, hem de kalem çok kolay bir şekilde sürülüyor. Tavsiye ederim. Fiyatı ise 2,90 tl. Uygun fiyatlı bir ürün isteyenlere de önerebilirim :)

Maybelline Baby Lips: Bendeki rengi cherry me. Detaylı yazı isteyenler için ; tık tık :) Özellikle günlük makyajlarımda ruj yerine renkli balmlar kullanmayı tercih ediyorum. Hem daha hafif duruyor, hem de dudaklarımı yumuşacık yapıyor. Tazelemesi de oldukça kolay. Fiyatı ise 6 tl.

Watsons Magic Lip Balm: Günlük makyajlarımda tercih ettiğim ikinci bir lip balm kendisi. Hoş bir kokusu var. Spf 30 içeriyor ve güneşli günlerde de çok rahatlıkla kullanılabilir. İlk sürdüğünüzde renksiz gözüküp 20-25 saniye içinde çok tatlı bir pembe rengine dönüyor. Ve hemen çıkmıyor diyebilirim. Nemlendirmesi de oldukça başarılı. Bu lip balm sadece Watsons'larda satılıyor ve fiyatı 6 tl.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Sizin favori balmlarınız hangileri ? :)
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Golden Rose lip balmları nereden aldınız acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik ürünler satan her yerde var. marketlerde bile :)

      Sil