3 Kasım 2014 Pazartesi

Essence All About Matt Transparan Pudra

Herkese merhaba :)
Bloğumla artık iyice kaynaştık ve sürekli bişeyler yazmak, paylaşmak geliyor içimden. Hele ki gelen yorumları gördükçe bu istek daha da artıyor. :) Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen, her zaman tavsiyelerinizi, isteklerinizi bekliyorum :)
Dedikten sonra çok konuşmayıp yazıma geçeyim hemen :)
Günün konuğu Essence All About Matt Transparan Pudra


Uzun bir süredir yazılarını okuduğum ve herkesin bayılarak kullandığı bir pudra. Bu kadar methini duyunca bende çok merak ettim ve gratis indiriminde sahip oldum kendisine.Cildim yağlı olduğu için gün içinde parlamayı engellemek ve sürdüğüm fondöten, kapatıcı ve bb kremleri sabitlemekte kullanıyorum. Tek kelime ile bayıldımm ! Keşke indirimdeyken stok yapsaydım diye düşünüp üzülüyorum kendi kendime.


Bu şekilde beyaz olması sizi korkutmasın, uyguladığınızda cildinizle bütünleşip müthiş bir matlık yaratıyor. Normal zamanda da yüzünüzde matlık isterseniz hafif bir uygulama ile çok güzel sonuç alacağınıza eminim. Benim parlamayı önleyici kurtarıcım oldu kendisi. İlk indirimde stok yapacağım :)
Fiyatına gelelim hemen. İndirimden 5,50 tl gibi bir fiyata aldım. Fiyatına göre gayet mükemmel bir ürün.
Sizler kullanıyor musunuz ? Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum :)
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

5 yorum:

  1. Bunu pudra fırçasıyla mı uyguluyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunu inceliyordum tam da ihtiyacim olan bi urun incelemesi gordum ve cok hos oldu ne zamandir bu pudrayi alsam mi ama elimde cok pudra var deyip duruyordum incecik cok cok incr bi pudraya ihtiyacim var benim cildim ne kadar karma olsa da yuzumde kuru kuru kalip seklinde durabiliyor pudra o yuzden genelde kullanmiyorum aradigim ince yapili pudrayi bulamadigim icin sen bu pudrayi onerir misin?kocaman sevgilerimi yolluyorum benim bloguma da goz atmak istersen beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan benim yüzümde senin dediğin gibi tam olarak, ama o kadar menunum ki :) Sadece yağlanan bölgelere uyguluyorum ve sonuç miss :) Kesinlikle tavsiye ediyorum, bloguna da hemen bakıyorum canım. Kocaman öpücükler :))

      Sil
  3. *% 3 faizli kredi oranı sunar
    * Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
    * Para için garanti

    İyi kredi puanıyla, Credit Financier Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

    İletişim Adresi:
    Whatsapp: +15184181390
    Doğrudan posta
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil