8 Mayıs 2015 Cuma

Aliexpress Kapatıcı Sabitleme Fırçası

Herkese merhabalar :)
Şubat ayında sipariş verdiğim ve Nisan ayında elime ulaşan aliexpress alışverişimden bahsetmiştim. Aldığım gün fırçalarımın hepsini yıkadım ve kullanmaya başladım. Özellikle elimin hep gittiği fırçalarımı da teker teker yazmaya başlayayım dedim. O zaman ilk fırçamı anlatmaya başlayayım :)

Aliexpress Kapatıcı Sabitleme Fırçası

Göz altı kapatıcısını sabitlemek ve kontür uygulamak için çok kullanışlı olan bu fırçadan başlayalım. Koni şeklinde ve siyah saplı bir fırça. Kılları çok yumuşak. Yüzünüze bir ürün uygularken yüzünüzü hiç tahriş etmeyecek cinsten. Yalnız önemli bir nokta var o da şu ki; Fırçaları aldığınızda tuhaf bir koku oluyor ve bu yüzden ilk kullanımdan önce fırçalarınızı yıkamanızı öneririm. Yıkadığınızda kokusu gidiyor.

Aliexpress Kapatıcı Sabitleme Fırçası

Kılları oldukça tok ve uzunlu kısalı kıllara sahip. Fotoğrafta da görüldüğü gibi yanlardaki kıllar daha kısa, orta ve üstlere doğru daha uzun kıllardan oluşuyor.  Bu sayede tepe noktasını ürüne dokundurduğunuz zaman az bir miktar ürün alıp, özellikle kontür uygularken tüm yüzü kaplayıp kötü bir görüntü oluşturmayacak. Ayrıca kapatıcımı sabitlerken de bu fırçayı kullanıyorum. Göz altıma tam oturduğu için kapatıcımı çok kolay ve güzel bir şekilde sabitliyor.

Aliexpress Kapatıcı Sabitleme Fırçası

Yavaş yavaş tüm fırçaları yorumlayacağım.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
İnstagram adresim: tugceninmakyajdefteri
Sevgiler :))

6 yorum:

  1. 2 ayda gelmiş ya çok uzun bir zaman :( Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım malesef :/ Ama geç olsun güç olmasın diyerek avutuyorum kendimi :)

      Sil
    2. ben de ebaydan 6 sipariş verdim üçü gelmedi 50 gün oldu :( gümrükte sanıyorum ama aylar sonra gelir belki :D

      Sil
    3. İnşallah gelir canım :)

      Sil
  2. Bak bu fırçaları aklıma sokuyorsun Tuğçem ama ben senin kadar sabırlı değilim :) Güle güle kullan ikizim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bir al ikizim, başka fırçaya gitmicek elin :)

      Sil