25 Mayıs 2015 Pazartesi

Son Zamanlarda Yaptığım Alışverişlerim

Haftanın ilk gününden herkese merhabalar :)
Bugün, son zamanlarda yaptığım alışverişlerimden bahsedeceğim. Hemen başlayalım :)

son zamanlarda yaptığım alışverişlerim

Bundan 2 hafta önce makyaj kursuna başladım ve oradan istenilen bazı makyaj malzemeleri vardı. Çoğu bende olduğu için sadece eksiklerimi tamamlamak istedim. Tam tamamladım derken H&M indirimi çıktı :) Oradan da birkaç birşey bakayım derken sonuç bu oldu. O zaman sol baştan başlayalım;

Kontür paleti: Aslında niyetim sadece koyu renk ve açık renk bir kapatıcı alıp işi bitirmekti ancak istediğim renkte bulamayınca elim buna gitti. Hazır böyle palet bulmuşken bayağı bi işime yarayacağını düşünüp aldım. Orjinal bir ürün değil. Fiyatı ise 10 tl.
H&M nudes far paleti: Bu paleti ise uzun zamandır merak ediyordum, hazır indirime girmişken alayım dedim :) Fiyatı 5 tl.
Rexona shower clean roll-on: İlk aldığım günden beri çok severek kullandığım roll-onum. Şurada ise detaylı yazısı mevcut. Gratiste indirimdeydi ve 5,90 tl ye aldım.
Rimmel london matte primer: Bu da kurs için istenilenler listesindeydi. Birkaç tane uygun fiyatlı makyaj bazı araştırdım ancak okuduğum kadarıyla bu bazdan memnun kalanlar varmış, deneyip göreceğiz :) Fiyatı 15,90 tl
İpek makyaj temizleme pamuğu: İstenilenler listemde bu da vardı. Gratisten aldığım benri pamuklarım bittiği için ipeğin pamuğunu aldım. Bakalım bu nasılmış. Fiyatı ise 2,50 tl.
Lionesse kirpik: Lionesse'nin bu kirpikleri hoşuma gitti ve listemde olduğu için almak istedim. Bunun da fiyatı 7,75 tl.
First time mat allık: Tam bir şeftali :) Ve mis gibi bir kokusu var. Aldığım günden beri kullanıyorum.
Yakında yazısı gelir. Fiyatı ise 4,50 tl.
H&M kaş kiti: Aslında kaş kiti ile pudra arasında gidip geldim ve en sonunda bunu alıp çıktım :) Fiyatı da 3 tl idi :)
H&M ojeler: Soldakinin ismi khaki fever, sağdaki very berry. soldaki rengi dayanamayıp sürdüm. instagram hesabımda fotoğrafı var :) Fiyatları ise 1 tl idi :)
Kulak temizleme pamuğu: Bunları da göz makyajında hataları düzeltmek için kullanacağız. Fiyatı ise 1,50 tl.
Maybelline the falsies volum express flared: Aslında niyetim bu rimeli almak değildi, ben black drama alıcaktım fakat bir tane kalmıştı o da açılmış olduğu için bunu aldım, kullanmaya başladım. Yakında yazısı gelir. Fiyatı ise indirimdeydi, 16, 90 tl.
Essence 06 numara satin mauve dudak kalemi: Essence'in dudak kalemlerinin methini bilmeyen yoktur artık heralde :) Yapısı, sürümü, kalıcılığı muhteşem :) Fiyatı ise 3,75 tl.
H&M göz fırçası: Fırça namına tek bir ürün kalmamışken testerların arasında şans eseri buldum bu fırçayı ve tabiki attım poşete :) Şaka gibi ama fiyatı 1 tl idi :)

Benim son zamanlarda aldıklarım bu şekildeydi. Bir süre kendimi kozmetik diyetine sokmayı düşünüyorum ( başarabilirsem ) :) Merak ettiğiniz bişey varsa yorum bırakabilirsiniz.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Kendinize iyi bakın,
Sevgiler :))

14 yorum:

  1. Ben H&M'de bunların hiçbirini bulamıyorum ama ya :( Sen güle güle kullan canım :) Kontür paletin çok ilgimi çekti, hiç kullanmadığım bir ürün bu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her h&m de kozmetik bölümü yok ne yazıkki, bende bir kere göremeyince şaşırmıştım. Ben daha önceden çok görüyodum bu tarz paletleri ama hiç kullanmamıştım, teşekkür ederim canım daha güzelleri senin olsun :)

      Sil
  2. süper bir alışveriş olmuş cnm hepsini güzel günlerde ullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, daha güzelleri senin olsun :)

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan canım, H&M ürünlerine ulaşabilsekde bizde doya doya alışveriş yapabilsek :( Falsies black drama çok güzel rimeldir canım, ekstra siyah ve dolgunluk veriyor ben çok memnunum.Bulursan daha sonra al derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Bi hevesle onu almaya gittim ama bulamayınca üzüldüm valla :/

      Sil
  4. Hepsini güle güle kullan.Ben mat makyaj bazını merak ettim.Yorumlarını sabırsızlıkla bekleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bir süre kullanıp yazısını yazıcam :)

      Sil
  5. Güle güle kullan canım çok güzel şeyler almışsın İpek'in pamuklarından ben çok memnun kalmıştım aldığın rimel de black drama'dan daha güzel bence kirpiklerin de gözde duruşunu epey merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ediyorum :) pamukları denemeye başladım, rimelin de yazısını hazırladığımda duruşunu fotoğraflayıp koyucam :)

      Sil
  6. Aaaa bebeğim kontur paletini nerde buldun ? güle güle kullan cicişlerini

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan Tuğçe'cim. Kurs derken bu alanda eğitim mi alıyorsun merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) evet canım eğitim almaya başladım :)

      Sil