10 Mayıs 2015 Pazar

Anneler Günü İndirimi Alışverişim

Herkese merhabalar :)
Bütün annelerimizin anneler günü kutlu olsun :)
Bugünün yazısı anneler günü indiriminden aldıklarımla ilgili olacak. Ancak benim çok fazla almak istediğim birşey olmadığı için bu indirimi 2 ürünle atlattım :) Bakalım neler almışım :)

Anneler Günü İndirimi Alışverişim

Garnier in saf ve temiz serisinden neem özlü temizleme jelini aldım. Bu temizleme jelinin daha önce deneme boyunu alıp kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Yazısını da şurada yazmıştım. Fiyatı normalde 7 tl, indirimde 4,90 tl ye düşmüş. Ve wet'n wild ın coverall kapatıcı paletini çok merak ediyordum, hazır indirime girmişken onu da almak istedim. Fiyatı normalde 15 tl, indirimde 8,90 tl ye düşmüş. Aldığım günden itibaren kullanmaya başladım. Bir süre kullandıktan sonra yazısını yazıcam. Aklımda olan birşey daha vardı. O da brulee fardı. Elimdeki bitince kullanırım diye düşünmüştüm ancak bulamadım. 
Benim indirimden aldıklarım bu kadarcıktı :) Siz neler aldınız ? yorum bırakabilirsiniz.
Güzel bir haftasonu geçirmenizi diliyorum,
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz,
Sevgiler :))

8 yorum:

  1. şu paleti elime alıp alıp bırakıyorum 3 indirimdir :( yine almadığıma pişman oldum görünce ama elimde neredeyse aynı olan rival de loop markasının var :( bozulur diye almıyorum :( ama bitince kesin bunu deneyeceğim. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende rival de loop ile bunu benzetiyorum ablacım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyoruuuuum ^-^ Sizi gfc ile takibe aldım bile =) Banada beklerim *-*
    Bloğum: www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinizz :) Bende hemen bakıyorum blogunuza :)

      Sil
  3. İyi günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil