4 Mayıs 2015 Pazartesi

Nisan Ayı Favorilerim

Yeni bir haftadan herkese merhabalar :)
Haftanın ve ayın ilk yazısı Nisan Ayı Favorilerim olsun dedim :)
Bakalım Nisan ayında hangi ürünler favorim olmuş ?

Nisan Ayı Favorilerim

Hemen sol baştan başlamak istiyorum :)
Avon Nutraeffects bb Krem: Avon'un yeni çıkarttığı seride olan hassas ciltler için uygun ve birçok vaadi olan bu bb krem dikkatimi çekmiş ve almıştım. Ve nisan ayında elim hep bu bb kreme gitti. Yapısı hafif, kızarıklıkları güzel dengeliyor ve cilde sağlıklı bir ışıltı veriyor. Şimdiden ürünün yarısına yakın kısmı bitti diyebilirim :) Detaylı yazısı da şurada. 
Essence All About Matt Kapatıcı: Uygun fiyatlı ve günlük kullanıma uygun olan essence in bu kapatıcısını bu ay çok sık kullandım. Orta kapatıcılığa sahip. Detaylı yazısı şurada mevcut.
Catherine Arley Dipliner:  Uygun fiyatlı ve oldukça başarılı olan bu diplinerı uzun süredir kullanıyodum ve nisan ayında da çok fazla kullandım. Özellikle instagramdan takip edenler bilir, eyeliner olmadan asla! :) Catherine arley eyeliner da oldukça siyah ve gün içinde akma bulaşma yapmayan bir ürün.
Avon Big&Daring maskara: Avon supershock maskaradan sonra favorim olan big&daring maskarayı da bu ay hep kullandım. Akma, bulaşma yapmıyor. Kirpiklere güzel bir dolgunluk sağlıyor. Detaylı yazısı da şurada :)
Garnier Göz Roll-on: Garnier göz roll on kapatıcı ile uzun süreli bir aşk yaşıyoruz. Dibinde kalan birkaç kullanımlık ürünü de bu ay bitirdim ve küçük tüpte olanını aldım. Sanırım daha iyisini bulana kadar bundan vazgeçemeyeceğim :) Detaylı yazısı da şurada :)
Eklips Makyaj Süngeri: Aldığım günden beri elimden düşürmediğim eklips süngerimi bu ay daha da fazla kullandım. Kapatıcımı, bb kremimi hatta göz altlarıma transparan pudramı bile bu süngerle uyguluyorum, miss! :) Detaylı yazısını merak ediyorsanız o da şurada efenim :)
Essence All About Matt Transparan Pudra: Artık elim çok fazla renkli pudralara gitmiyor. Bb krem ve transparan pudra bu aralar favorim. Özellikle nisan ayında hep böyle oldu. Gün içerisinde makyajınızı olduğu yerden kıpırdatmadan tutuyor ve yağlı görüntüyü de alıyor. Detaylı yazısı da şurada
H&M Bronz Pudra: H&M'in sevilen ürünlerinden olan bu bronz pudrayı ben de çok severek kullanıyorum ve bu ay da özellikle yüzümü daha ısıtmak ve hafif gölgelendirmek için kullandım. Uygun fiyatlı ve şans verilebilecek bir ürün. Detaylı yazısı da şurada mevcut.
Essence Kaş Kiti: Oldukça bereketli olan essence in bu kaş kitini çok severek kullanıyorum. Açık rengi benim kaş rengime tam uyuyor. Tek sıkıntısı ise kabının sağlam olmaması. Detaylı yazısı da şurada :)

Benim Nisan ayındaki favorilerim bu şekildeydi. Umarım severek okumuşsunuzdur. Peki sizinkiler neler ? Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Kendinize iyi bakın,
Sevgiler :)

4 yorum:

  1. essence pudrayı çok merak ediyorum. ilk fırsatta alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneler günü indiriminde bulabilirsen kaçırma ablacım :)

      Sil
  2. Essence transparan pudra nasıl tavsiye eder misiniz. Takibe aldım sizi bende sayfama beklerim seplali.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok severek kullanıyorum, tavsiye ederim :)

      Sil