31 Mayıs 2015 Pazar

XP Lipstick no: 09

Herkese merhabalarrr :)
Xp den gelen kargomda neler var ?  yazımda gelen ürünleri göstermiştim. Ürünleri kullandıkça yavaş yavaş yorumluyorum. Bugün rujlarından bir tanesini konuk edeceğim.
XP Lipstick no: 09

XP Lipstick no: 09

Xp' nin rujlarından bahsetmeye başlamıştım. Elimde birBu siyah kapaklı serinin rujları kremsi yapıda. Sürümleri oldukça kolay, dudakta adeta kayıyor. Rengini kolay bir şekilde veriyor. 

XP Lipstick no: 09

Bu rujun en güzel özelliklerinden biri ise dudağınızı kurutmuyor olması. Çok güzel bir kokusu var. Küçükken aldığımız çilekli sakızların kokusu gibi :)

XP Lipstick no: 09

Rengi ise şeftali gibi ancak içinde kahvelik ve pembelik de bulunduran bir renk. Çoğu makyajla ise rahatlıkla uyum sağlayabilen bir renk. Fiyat performans olarak bakıldığı zaman ise oldukça iyi olan bir ürün. Fiyatı 4 TL.

Yorumlarınız benim için değerli.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
İnstagram hesabım: tugceninmakyajdefteri
Sevgiler :)

3 yorum:

  1. Çok güzel ve fiyatı çok uygun nerden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ve fiyatı çok uygun nerden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj malzemesi satan küçük dükkanlarda, japon pazarlarında var :)

      Sil