30 Ekim 2015 Cuma

L.A Girl Pro Concealer / Classic İvory

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; L.A Girl Pro Concealer / Classic İvory


Göz altı morlukları fazla olan biri olarak kapatıcı konusunda bir türlü doymak bilmiyorum. Bu yüzden gördüğüm, dikkatimi çeken bütün kapatıcıları alıp denemeye çalışıyorum. La girl kapatıcının methini de yabancı vloggerlardan çok duymuştuk. Özellikle mac in pro longwear kapatıcısına muadil olduğunu söylediklerinde daha da merak edip denemek istedim.


Bendeki rengi classic ivory. Renk konusunda biraz sıkıntı yaşadım ne yazık ki. İnternetten renklerine baktığımda oldukça sarı görmüştüm ancak beklediğim gibi gelmedi. Sarı alt tonlu olsa daha da iyi olacaktı benim için. Fırçalı bir uca sahip. Ben yine her zamanki gibi bu ucu ile göz altlarıma ürünü sürüp nemli bir sünger ile dağıtıyorum. Kullandığım sünger tık tıkk..


Söylendiği kadar mükemmel bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Çünkü benim morluklarımı tek başına tam anlamıyla kapatamıyor ne yazık ki. Çok kalın olmayan bir yapıya sahip. Kolay sabitleniyor ve pudra ile sabitlediğimde gün içerisinde kayma yapmıyor. Ülkemizde şuan satışı yok. Bazı instagram hesapları satışını yapıyor. Beauty joint sitesinde de satılıyor. Oradan da bakabilirsiniz.
Ve son olarak bu kapatıcıyı doğum günümde bana hediye eden ikizim İlayda'ma çok teşekkür ediyorum. :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

4 yorum:

  1. Çok merak ediyorum bu ürünü. Kapatıcı konusunda benim de gözüm doymuyor :)

    YanıtlaSil
  2. keşke ülkemize gelse bu marka yaa :)
    bana da beklerimm http://hulyaninsirlari.blogspot.com.tr/ :))

    YanıtlaSil