1 Aralık 2015 Salı

İnstıtut Esthederm Eau Cellulaire Spray

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; İnstıtut Esthederm Eau Cellulaire Spray

İnstıtut Esthederm Eau Cellulaire Spray

Yaklaşık bir ay önce portakalrengi.com dan denemem için gönderilen bu üründen bahsetmek istiyorum bugün biraz. 
Peki nedir bu ürün, ne işe yarar ? 
Cildin nemlenmesine ve hücre yenilenmesine katkı sağlayan bir hücresel su spreyi. Uzun vadeli kullanımda cildin daha nemli olmasına ve yenilenmesine katkıda bulunuyor. 

İnstıtut Esthederm Eau Cellulaire Spray

Bendeki 35 ml lik olanı. Ben bu spreyi temiz cildime uyguladım ve uyguladığımda ferahlık verdi. Çok fazla nem sağladığını söyleyemem ama cildimin gerginliğini aldı. Bunun için daha uzun süreli kullanımın gerektiğini söyleyebilirim. İlk başta bu ürünü araştırdığımda makyajın üstüne sıkılabileceğini de okumuştum ve bunu da denemek istedim. Denediğimde ise bu yönünü daha çok sevdiğimi söyleyebilirim. Makyajım bittikten sonra üzerine 2 3 fıs kadar sıktığımda makyajımın daha homojen hale geldiğini farkettim. Ve pudra kullanıyorsanız özellikle, o toz toz görüntüyü de götürüyor. Bazı şeyler amaç dışı kullanımda daha iyi iş çıkartır ya hani, bu da onlardan bir tanesi :) Ürüne göz atmak isterseniz portakalrengi.com dan bakabilirsiniz. 
*Ürün firma gönderimi olup, yorumlarım tamamen dürüsttür.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

1 yorum: