21 Ekim 2014 Salı

Beni Tanıyın :)

Herkese merhabalar,
Ben Tuğçe. 21 yaşındayım, sağlık kurumları işletmeciliği bölümü yüksekokul mezunuyum. 18 yaşımdan beri makyaj yapıyorum ve üniversite 1. sınıfta makyaj ve kozmetik ile daha çok ilgilenmeye başladım. Kendime, arkadaşlarıma ve yakınlarıma makyaj yapıyorum. Şuan profesyonel anlamda bi tecrübem yok ancak youtube da izlediğim videolar ve takip ettiğim bloglardan sürekli yeni bişeyler öğrenip uygulamaya çalışıyorum. Çok pahalı markaları daha tecrübe edebilmiş değilim. Ee malum öğrencilik :))
Bundan sonra haftada 3 gün kullandığım ürünlerin yazısını bloğumda paylaşmayı düşünüyorum. İleriki zamanlarda bu sayıyı daha da artırıcam. Daha önce blog yazarlığı tecrübem olmadığı için bi kusurum olursa şimdiden affınıza sığınıyorum. Fikirleriniz, öneri ve tavsiyelerinizi her zaman bekliyorum. "Takip et" butonuna tıklayıp beni takip ederseniz çok mutlu olurum. :)
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler.. :)

2 yorum: