27 Ekim 2014 Pazartesi

La Roche Posay Effaclar Sıkılaştırıcı Mikro-Soyucu Tonik

Yağmurlu bir Pazartesi gününden merhaba ,
Bugünün konuğu aşırı yağlı ve sivilceli cildimle savaştığım dönemde eczacımın bana önerdiği bir tonik.
La Roche Posay Effaclar Sıkılaştırıcı Mikro-Soyucu Tonik
Hemen incelemeye başlayalım.


Bazen bıksamda tekrar kullanmaya başladığım, özellikle cildimi çok yağlı hissettiğim zamanlarda imdadıma koşan bir ürün kendisi. "Gözeneklerin sıkılaşmasını ve tıkanmasını engellemeyi" vaad eden bir ürün. Benim gözeneklerimi tam anlamıyla sıkılaştırmasa da düzenli kullandığım dönemde küçülttü. Kokusu biraz ağır. İlk sürdüğümde gözlerimi bile yakmıştı ama sonra alışıyorsunuz :) İçerisinde paraben yok ve bu benim temizleme, tonik ürünlerinde dikkat ettiğim bişey. Yaklaşık 6 aydır cildiyeye gidiyorum ve buna dikkat etmem gerektiğini doktorum söyledi. 


Gelelim nasıl kullandığıma. Ben bu serinin bir de yıkama jelini kullanıp bitirdim. Yıkama jeli ile yüzümü yıkayıp kuruladıktan sonra bir parça pamuğa birazcık döküp yüzümü siliyodum ve o an bir ferahlık hissediyodum. 
Eğer cildiniz benim gibi yağlı ise önerebileceğim bir ürün.
200 ml, kullanım ömrü 1 sene, ve yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 35 - 40 tl arasında olması lazım.

Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Sayende baya merak ettim şimdi,ilk fırsatta alacağım bir ürün.1 sene ömür verseler de ben onu en fazla 2 ayda bitiririm :)

    YanıtlaSil
  2. Bir de sen dene bakalım ablacım, senin yorumların nasıl olucak merak ediyorum :)

    YanıtlaSil