31 Ekim 2014 Cuma

Rimmel London Wake Me Up Fondöten

Herkese merhabalar :)
Bugün Watsons indiriminden aldığım ürünlerin incelemsini yapıcam.
Hemen başlayalım..
İlk aldığım ürün Rimmel London Wake Me Up fondöten.


Yorgun ciltleri canlı gösteren bir fondöten kendisi. İçerisinde çok çok minik ışıltılar var ve bunlar cildinize sağlıklı bir parlaklık veriyor. Şıkır şıkır parlamıyorsunuz içiniz rahat olsun :) Kapatıcılığı orta-iyi seviyede. Cilt kusurlarını örtüyor. Fondöteni sürerken değişik bir koku ile karşılaşıyorsunuz. Koku hassasiyeti olanlar bu durumdan rahatsız olabilir.


                                                             Ürün kremsi bir yapıya sahip.


Ben almaya gittiğimde 200 numaralı soft beige ile 100 numaralı ıvory arasında kalıp daha sonra "bana 100 numara uyar" diye yanlış bir seçim yapmışım. Şuan bunun üzüntüsü içerisindeyim. Aslında çok fazla fondöten kullanmamama rağmen bu fondöteni sevdim diyebilirim. Ama 200 numaralı rengini alsaymışım cildimde daha güzel ve boynumla eşit dururmuş. Neyse devam edelim. Cildim yağlı olduğu için fondöteni uyguladıktan sonra transparan bir pudrayla sabitlediğimde daha iyi durdu. Çünkü belli bir süreden sonra parlamaya başlıyorum ne yazık ki :/
30 ml lik bir ürün,
Spf 15 içeriyor,
Ve indirim zamanlarında çok uygun fiyata alıp kullanabilirsiniz.
Ben Watsons indiriminden 10 tl ye satın aldım. İndirimin bugün son günü. Hala alma şansınız var :)

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler :)

8 yorum:

  1. Merhabaa :) Ya ben bu fondöten için bir türlü karar veremiyorum ama bu gidişle alıp deneyeceğim galiba :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabaa :)) Bende karar veremiyordum ama watsons indiriminde 10 tl ye düştüğünü de görünce bi hevesle aldım. Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, kalıcılığı nasıl? denemeyi düşünüyorum ama henüz denemedim. Ama aynı markanın stay matte primerini denedim ve tavsiye ederim (bakmak isterseniz http://makyajcigeldihanim.blogspot.com.tr/2014/10/primerbaz-incelemeleri-vol-5-rimmel.html ).

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :) Benim yüzümde yaklaşık 5 saat kadar durdu. T bölgem yağlandığı için bir kez transpran bir pudra ile sabitledim. Ama kalıcılığı benim için yeterli. Tabiki hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. merhabaa :) umarım bu yılki watsons indiriminden bende bitane alırım çok merak ediyorum bu fondöteni bloğuma da bekleriiim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) çok yağlı bir cildiniz yoksa alıp denemenizi öneririm :)

      Sil
    2. blogunuza izleyiciler gadgeti koyarsanız daha iyi olur :)

      Sil
  6. merhabaa :) umarım bu yılki watsons indiriminden bende bitane alırım çok merak ediyorum bu fondöteni bloğuma da bekleriiim :))

    YanıtlaSil