31 Ekim 2014 Cuma

Maybelline Baby Lips Cherry Me

Günün ikinci yazısından tekrar merhabalar :)
İndirimden aldığım ikinci ürün olan Maybelline Baby Lips ten bahsedeceğim.


İlk sürdüğüm anda bir zamanlar lisede kullandığım lip balmları anımsattı bana :) Dudaklarınızı yumuşacık yapan, mis gibi kokusu olan bir lip balm kendisi. Bendeki rengi Cherry Me, yani kirazlı olanı. Pink punch rengini dudaklarımda hiç hoş durmadığı için almadım. Bana en uygun rengi bu bence :) Benim gibi rujlardan çok lip balm sürmeyi sevenlerdenseniz eminim ki çok beğeniceksiniz. Uyguladığımda nasıl duruyormuş hemen ona bakalım.


Tek kat sürdüğüm zaman bu şekilde hafif pembeye kaçan bir görüntü oluyor. Rengi daha belli etmek isterseniz iki kat da sürebilirsiniz. Kokusuna bayıldım. Ben bir ürünü aldığımda ilk kokusuna bakarım da biraz :) Dudaklarımı çok güzel yumuşattı. 2 aya kalmaz biter ve tekrar alınır bu lip balm :) Fiyatı 6 tl.

Umarım yazımı beğenmişsiniz, yorumlarınızı bekliyorum.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder