25 Ekim 2014 Cumartesi

Catherine Arley Silky Touch Pudra

Merhabalar,
Haftanın 3. yazısı ile karşınızdayım.
Bugünün konuğu Catherine Arley Silky Touch  pudra :)


Pudranın siyah kapağı var, içi aynalı ve içinden bir adet sünger çıkıyor. Ben içinden çıkan süngeri kullanmıyorum çünkü daha kalın bir tabaka halinde uygulama yapıyor. Bunun yerine fırça kullanıyorum. Hem daha ince hem de eşit bir uygulama sağlıyor.


Eklips in pudra ve allık uygulayabileceğiniz bu güzel fırçası ile pudramı uyguluyorum ve çok memnunum. Pudranın bendeki rengi 6 numarası.  Fırçanın yazısı ise yakında blogumda :)


Pudrayı uyguladığımda bu şekilde duruyor. Yumuşacık olması ve gayet doğal durması benim tercih sebeplerimden. Cildim çok yağlı olduğu için gün içerisinde yağlanma dışında hiç bir problem yaşamıyorum. Bu da benim cildimden kaynaklı birşey. Kapatıcılığı ortadan iyiye doğru. Bu da benim için gayet yeterli :) Pudrayı uygulamadan önce altına bir nemlendirici ya da baz uygularsanız kalıcılığı daha da artırabilirsiniz. Fiyatı 6 TL. Uygun fiyatlı ve iyi kapatıcılıkta bir ürün isteyenlere tavsiyemdir :) Kullanan herkesten yorum bekliyorum.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

9 yorum:

  1. Cildinde çok güzel durmuş , cildinle bütünleşmiş gibi duruyor. Pudranın altına fondöten uyguladın mı?

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) Hayır uygulamadım, sadece makyajıma başlamadan önce nemlendirici sürüp ondan sonra pudrayı sürüyorum :) Çok fazla fondöten kullanan biri değilim.

    YanıtlaSil
  3. Canım sen bu pudrayı bir de nemlendirici krem yerine BB krem üzerine uygula ve gör sonucu, o gün herkes soracak cildine ne kullandın diye. Tecrübeyle sabit :) Bu arada kaşlarına bayıldım maaşallah, herhangi bir şey kullandın mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim kaşlarımı kendim alıyorum ve bahsettiğim XP nin kaş kalemi ile dolduruyorum sonuç bu :) Ben şuan sivilce tedavisi gördüğüm için bb krem, fondöten falan kullanmıyorum. Tedavim bi bitsin ondan sonra gelsin bb kremler :)

      Sil
    2. Ahh ahhh benim kepaaaaze kaşlarımı sana emanet etmek lazımmış o zaman, ben de uzun süredir kalınlaştırmak için uğraşıyorum bakalım biraz adam oldular gibi. XP'nin asansörlü kaş kalemi var bende de tahta olanı görmedim. Asansörlülerin yapısı daha yumuşak olduğu için kaş dökme ihtimali de azalıyor. Ayrıca tedavin için geçmiş olsun umarım kısa sürede geçer canım

      Sil
    3. Burda olsan düzeltiriz onları canım sıkıntı olmaz :) Kaşları kalınlaştırmak için sarımsak ve badem yağını öneriyolar kullanıyosundur belki sende :) ayrıca teşekkür ederim umarım benimde cildim düzelir en kısa zamanda :))

      Sil
    4. Amin canım bebbek gibi olsun cildin inşallahhhh. Valla bitanem ben yaklaşık 2 aydır pehlivan gibi geziyorum ortalıkta, envai çeşit yağ kullanıyorum keza sarımsak da. Yeminle turşu gibi oldum kokudan ya böğğğ kendimden tiksindim :) Hatta kızdım kaşlarıma boşlukları jiletledim :D

      Sil
    5. Amin inşallah canım benim ya :) olsun sonucu güzel olucak ya önemli olan o boşver :))

      Sil
  4. Catherine arleyin satimtirak olan pudra modu hangisi teşekkürler

    YanıtlaSil