21 Ekim 2014 Salı

Garnier Göz Roll-on

Herkese merhaba,
İlk incelemesini yapacağım ürün Garnier göz altı roll onu. Kendisiyle 2012 yılında tanıştık ve o günden beri benim vazgeçilmezlerimden biri :) Kapatıcılığı hafif olan, rahatlatıcı bir etki veren ürün kendisi. Göz altıma ve üstüne uygulayıp sabitledikten sonra aydınlık ve dinç bir görünüm veriyor. Çok memnunum ve şuan bitanesini bitirip 2.sini kullanmaktayım. Fiyatı 15 lira gibi birşey. İndirimlere denk gelirseniz biraz daha uygun fiyata alabilirsiniz :)
               

                                        Ürün bu şekilde, benim kullandığım renk ise açık ton olanı.


                                                     Bu benim mosmor olan göz altlarım.


 Bu şekilde nokta nokta sürüp, parmağımla göz altıma ve üstüme eşit şekilde dağıtıyorum. Yetersiz    gördüğüm zaman bir kat daha uyguluyorum ve kapatıcılığı daha da artıyor.


                                                   Bu ise ürünü dağıttıktan sonraki hali :)


15 yorum:

  1. Ay senin o gözler maşallahh güzelim :)

    YanıtlaSil
  2. Canımsın teşekkür ederimm :))

    YanıtlaSil
  3. Bu üründen bende de var çok severek kullanıyorum. Gözaltımda ciddi sorun olmadığından kapatıcılığı benim için de çok makûl. Aydınlatması ise ayrı bir güzellik. Seninle makyaj ürünlerimiz kardeş gibi sanki canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende göz altı morluğundan bol başka bişey yok ama ona rağmen bu üründen vazgeçemiyorum. Sanırım kardeş ürünlerimiz var ve aynı kafadayız mutlu oldum doğrusu :))

      Sil
    2. Bloğunda epeyce ürünleri inceledim ve gerçekten makyaj çantamız neredeyse aynı :) Postlarda epey pişti olacağız gibi :) Bu kapatıcının en güzel yanı da kıvamının ince ve akışkan olması böylece gözaltını hırpalamadan dağılıyor bir hayli de bereketli

      Sil
    3. Bununla ilgili de bi yazı yazmalıyız bence seninle :)

      Sil
    4. Kesinlikle seninle kardeş ürün etkinliği filan yaparız, birbirimize misafir oluruz postlarda :) Çayım demli ve şekersiz olsun kuzum :)

      Sil
    5. bu bile aynı deseemmm :))

      Sil
    6. Yok artık derim :) Yürü DNA'ya gidiyoruz :) Yıllar önce kaybettiğim kardeşim çıkacaksın ha gayret :)

      Sil
    7. hahahah banada öyle geliyo :))

      Sil
  4. yazuın benm için çk faydalı oldu bu arada gözlerin çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabildiysem ne mutlu bana, çok teşekkür ederim :))

      Sil
  5. Once kocccaman bi massallah o gozlere diyorum bu urunde hep git gel yasadim cok acik renkliyim MAC ten ornek vermek gerekirse nc15im ondan en acigi bile koyuymus gibi geldi goz altlarimda cok hafif morluklar var koyu gelirmi ondanbilemedim ama asil merak ettigim de yapisi goz altlarini kurutuyor mu bitisi nasil benim goz cevrem kuru ondanbenim icin kapatici bulmak kabus ne sursem bi sure sonra o pudra pudra goruntusune donuyor bilgilendirirsen cok sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim :) ten rengin baya açık canım o yüzden birazcık koyu gelebilir ama çok fark olucağını sanmıyorum. Aslında daha iyi de olur koyu gelmesi corrector görevi görür :) Benim göz çevremi hiç kurutmadı. Nemlendirici de kullanıyosan eğer hiç sorun yaşamazsın :)

      Sil
  6. Senin morlukların fazlaysa benimkiler patlıcan gibi

    YanıtlaSil