29 Ekim 2014 Çarşamba

Watsons İndiriminden Benim Payıma Düşenler :)

Geç oldu ama herkese merhaba :)
Bugün Watsons'da biraz fazla zaman geçirmişim de ondan yazı bu kadar geçe kaldı.
Hemen başlayalım. İndirimden benim aldıklarımı göstericem bugün size.


Rimmel London un çok fazla methedilen Wake Me Up fondöteninden görünce fiyatı da %40 indirimde iken (normal fiyatı 25 tl imiş. Bana indirim ile 10 tl ye geldi.) bir tane ben de alıp deneyeyim dedim. Bakalım methettikleri kadar varmı gerçekten :) 2. aldığım ürün ise uzun zamandır isteyip de bir türlü düzgün bir nude rengi bulamadığım Flormar dudak kalemi.(Fiyatı 4 tl)  Üçüncü aldığım ürün ise Maybelline' in Baby lips leri.(Fiyatı 6 tl) Sonunda bende bir tanesine sahip olmuş bulunmaktayım. Ve çocuk gibi seviniyorum :))

Haftanın 3. yazısı aldığım bu ürünlerin incelemesi şeklinde olucak.
Watsons da indirim 3 gün devam ediyor. 31 Ekim'e kadar indirim. Bilginizee :)
Şimdilik Kendinize iyi bakın,
Sevgiler :))


2 yorum:

  1. Rimmel London Wake Me Up fondöteni bende aldım.Hala denemedim ki sorsan çok merak ediyordum :) Senin yorumlarını merak ettim bakalım beğenecek misin tatlım.Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık canım benim.

    YanıtlaSil
  2. Hemen denemeni öneriyorum ablacım. Ben çok fazla fondöten kullanamamama rağmen ben bile beğendim. Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil