2 Aralık 2014 Salı

Dalan D'olive Zeytinyağlı Nemlendirici Krem

Herkese merhabalar :)
Bugün içimde bir yazma aşkı var, işlerimi bitirir bitirmez hemen başladım yazmaya :)
Bugün konuğumuz Dalan D'olive Zeytinyağlı Nemlendirici Krem


Bu kremle tanışma hikayemden bahsetmek istiyorum ilk önce. Yazda çok sevdiğim bir arkadaşımla birlikteyken konu kremlerden açıldı ve bu kremi çok severek kullandığını söyledi bana. Nem konusunda çok başarılı olduğunu ve hemen emildiğini, cildi yumuşacık yaptığını bahsetti. İlk yaptığım şey kremi açıp koklamak oldu. ( alıcağım herşeyi ilk önce koklarım, huyumdur =)) Ve kokusunu hiç beğenmedim. Ama ona rağmen bu kremi bana hediye etti ve ısrarla kullanmamı tavsiye etti. Tabi cildim sürekli yağlandığı için bu kremi sürmedim hiç. Ama gel gelelim ki Roaccutane tedavim e başladıktan sonra cildim aşırı kurudu ve aklıma bu kremi kullanmak geldi ve kullanmaya başladım. İyiki de başlamışım. Kupkuru olan cildimi yumuşacık yaptı ve benden tam notu aldı. Özellikle kuru ciltlerin aşık olucağı bir krem kendisi. Losyon kıvamında ve hemen emiliyor. Geriye ise size yumuşacık bir cilt kalıyor :) Bir hafta içerisinde kremin dibini gördüm. Son zamanlarını yaşıyor şuan kendisi ve heryerde bulmaya çalışıyorum. Bulduğum an stok yapacağım. Çünkü önümde yaklaşık 5 aylık bir tedavi sürecim var ve bu kreme çok ihtiyacım olucak :)
Bu 20 ml liklerinin fiyatı 1 tl imiş. Küçük olmasının avantajı da çantaya at-çık lık olması :)


Geniş ağızlı olması kimilerine göre eksi kimilerine göre artı bir özellik. Şuanlık benim için artı yönde. Çünkü bir kerede löööööppp diye çıkıyor ve on kere sıkıp ürün çıkartmakla uğraşmıyorum. Eğer kuru bir cildiniz varsa kesinlikle deneyin derim. :))

Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
İnstagram heseabım: makyajdefterimm

Herkese sevgiler :)

3 yorum:

  1. Merhaba canım blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsitem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım bende bloğuma beklerim..

    YanıtlaSil