13 Nisan 2015 Pazartesi

Avon Nutraeffects BB Krem

Haftanın ilk gününden herkese merhabalar :)
Aslında sabah yayınlanacak olan yazım elektriklerin gidip gelmesi sebebiyle bu saate kaldı :(  O yüzden hiç vakit kaybetmeden hemen yazıma geçmek istiyorum.
Konuğumuz; Avon Nutraeffects BB Krem

Avon Nutraeffects BB Krem

Avon yeni bir seri çıkarttı ve bu seri nutraeffects serisi. Nemlendirici, canladırıcı kremlerinden bb kremine kadar oldukça güzel ürünlerin olduğu bir seri oldu. Bende bu serinin bb kremini alıp denemek istedim. Ziraa bu sıralar yüzüm oldukça kuru ve bu sebepten pudra uygulayamıyorum. O zaman hemen bu bb kremin bize vaad ettikleriyle başlayalım :)
Öncelikle bu bb krem jujube meyvelerinin tohumlarıyla geliştirilmiş. 
  • Cilt dokusunu pürüzsüzleştirir.
  • Kırmızı görünümü azaltır.
  • Cildi nemlendirir.
  • Cildin daha sağlıklı görünmesini sağlar.
  • Cilt tonuna parlak ve berrak bir görünüm katar.
  • Kusurları kapatır.
  • Işıltılı bir bitiriş sağlar.
  • Cildi korur.     
Şimdi ise benim yorumlarıma geçelim :) Benim cildimde şuan sivilce tarzında bişey olmadığı için pürüzsüzleştirmek konusunda bişey diyemeyeceğim. Ancak bb krem cildi ne kadar pürüzsüzleştirir bilemiyorum. Vaad ettiği gibi kızarıklık görünümünü azaltıyor ve cilt rengini eşitliyor. Daha sağlıklı, iyi bir görünüm oluşturuyor. Kusurları kapatmak konusunda niye böyle bir idda yarattılar bilmiyorum, çünkü bb kremlerden olağanüstü kapatıcılık beklemeye gerek yok. Cildi eşitleyecek kadar kadar olması yeterli benim için. Ve ürünün kapatıcılığı azdan ortaya doğru. Renk seçeneği oldukça kısıtlı, sadece iki rengi var. Light ve medium şeklinde. Bendeki rengi ise light. İlk başta bana rengi biraz koyu gibi geldi ancak uyguladıktan sonra renk cildimle bütünleşti. Bu yüzden oldukça sevdim. Cildimi gün boyu nemli tuttu. Ayrıca muhteşem bir kokusu var ve elime sürüp sürüp koklayasım geliyor. :) Ürünü elinize aldığınız zaman parlak duruyor ve ben ilk başta tedirgin olmuştum niye bu kadar ışıl ışıl diye. Ancak bu özelliğiyle çok sağlıklı bir cilt görünümü yaratıyor. Spf 15 içeriyor. 

Avon Nutraeffects BB Krem

Ürün hassas ciltler için uygun. Alerji testi yapılmış. Paraben ve boya içermez. Şeklinde not düşmüşler. Bu da oldukça iyi birşey. Herkes gönül rahatlığı ile kullanabilir demektir. Ama denemekte fayda var. Benim cildimde alerjik bir sorun yaratmadı. Aldığımdan beri neredyse hergün kullanıyorum ve oldukça memnun kaldım. Ürün 30 ml. Kullanım ömrü 12 ay. Ancak bayağı çabuk biticek gibi duruyor :) Fiyatı ise indirimde 11,95 TL idi.

Avon Nutraeffects BB Krem

                    Ve son olarak kutusunun içinden çıkan prospektüs edasında olan uygulama kağıdı :)

Umarım yazımı beğenmişsinizdir, almadan önce yardımcı olabilmişimdir.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))


7 yorum:

  1. Sence yağlı ciltler için uygun mudur Tuğçem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim ilaçlardan dolayı yağlı değil şu dönemde. ancak cildim yağlı olsa bile kullanabilirim diye düşünüyorum. T bölgesine transparan pudra geçtikten sonra bir sorun çıkartmaz bence canım :)

      Sil
  2. Deneyeceğim bunu. Katalogda dikkatimi çekiyordu hep. Bir şans vereyim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çok dikkatimi çekmişti valla ne yalan söyliyim :) umarım beğenirsin canım :)

      Sil
  3. Ben bb creamm sevmem ama bu mükemmel bişey. Medium rengini aldım . Bayaaa koyu ama yüzümle öyle bi bütünleşdi ki,şaşırdım))) light rengini de aldım. Mükemmel bişey. Fondöten altından da baz olarak kullana biliriz

    YanıtlaSil