24 Nisan 2015 Cuma

Evde Kapatıcı Yapımı

Herkese merhabalar ve hayırlı cumalar efendim :)
Geçtiğimiz günlerde yapıp instagramda paylaştığım kapatıcım pek bir beğenildi ve nasıl yaptığımı soranlar oldu. Bende burada yazıp anlatmak istedim. O zaman geçelim nasıl yaptığıma :)

Evde Kapatıcı Yapımı

Öncelikle şunu söylemeliyim ki, buradaki amacım genelde kullanmadığım ürünleri değerlendirmekti. Ancak renk ve kıvamını ayarlamak için kullandığım ürünlerden de bir miktar kullandım.
Bunu söyledikten sonra neler kullandığıma geçmek istiyorum. 
  • Garnier bb krem (medium)
  • Avon ideal flawless fondöten (creamy natural)
  • Avon nutraeffects bb krem (light)
  • Essence kapatıcı (10 matt beige)
  • Ve son olarak ismini hatırlamadığım stick bir kapatıcı
  • Oluşturduğumuz kapatıcımızı koymak için herhangi küçük kapaklı bir krem kutusu.
Bütün ürünlerden 2 şer pompa olacak kadar ürünü bir kaşığa koyup mumun üzerinde homojen hale gelene kadar karıştırıyoruz. Hepsi birbirine karıştıktan sonra küçük krem kutusuna koyup ağzı açık bir şekilde bir saat kadar kadar dinlendiriyoruz. Burada dikkat edeceğimiz nokta; kapatıcımızı koyu tonda mı açık tonda mı yapmak istediğimiz. Eğer koyu tonda istiyorsak bize koyu gelen bir fondöten, bb kremi bir tık daha fazla koyup elde edebiliriz.

Evde Kapatıcı Yapımı

Benim kapatıcım bu şekilde oldu. Göz altı morluklarımı silmekte oldukça başarılı oldu kendisi :) Ve kullandığım kutu da gratiste var. Merak edenler oradan bakabilir :)

Evde Kapatıcı Yapımı

Bu kapatıcıyı ise en güzel eklips makyaj süngeri ile uyguluyorum. Oldukça doğal ve güzel bir sonuç veriyor. 

Evde Kapatıcı Yapımı

Benim oluşturduğum renk ise bu şekilde. Biraz pembe alt tonlu oldu ve bu sayede morluklarımı kolaylıkla siliyor :)

Merak ettiğiniz birşey varsa sorabilirsiniz.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Kendinize iyi bakın,
Sevgiler :))

6 yorum:

  1. Canım ne kadar güzel olmuş bayıldım cidde yalnız nasıl bu kadar tok bi ürün yaptığını anlayamadım daha akışkan bişey olmasını beklerdim tam benim sevdiğim gibi yapmışssın ve somonumsu bi renkte gayet güzel morlukları nötrlemek için bi ürün olmuş güle güle severek kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım içine stick kapatıcı da koydum ondan bu kıvamda oldu. Beğenmene çok sevindim :))

      Sil
  2. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum takipteyim banada beklerim sevgiler :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil