1 Nisan 2015 Çarşamba

Avon Stick Kapatıcı

Herkese merhabalar :)
Avon'un stick kapatıcısını almıştım bir süre önce. Kullandım ve sıra yorumlamaya geldi.
O zaman hemen başlayalım :)

Avon Stick Kapatıcı

Avon'un stick kapatıcısını denemeyi bir süredir istiyordum ve indirime girmişken bir tane sipariş verdim. Geldi ve kullandım. Ürün çok yumuşak değil, yani elinizi dokundurduğunuz gibi yumuşamıyor. Üzerinde parmağınızı birkaç sefer döndürdükten sonra parmağınızın ısısı ile yumuşayıp parmağınıza geliyor. Kapatıcılığı ortadan iyiye doğru. Ürünün iki rengi mevcut. Bir tanesi light, diğeri ise medium. Bendeki rengi light olanı. 

Avon Stick Kapatıcı

Ben genelde ürünü parmağıma alarak, parmağımın ısısı ile yumuşatıp göz altlarıma pıt pıt hareketlerle uyguluyorum. Hem kapatıcılığı daha iyi oluyor, hem de homojen dağılıyor. 

Avon Stick Kapatıcı

                                Ürünün kullanım ömrü 24 ay. Fiyatı ise indirimde 4 TL ye düşmüştü.

İnstagram hesabım: tugceninmakyajdefteri
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Yorumlarınız benim için önemli.
Sevgiler :))

4 yorum:

  1. Nedense hiç denemedim color trend ürünlerini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kullandım ve gayet memnun kaldım, tavsiye edebilirim :)

      Sil
  2. Nude tonları çok severim ama bir türlü kendi dudağıma yakıştıramam. Güle güle kullan canim :))^^
    http://begumbas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil