17 Nisan 2015 Cuma

XP Markasından Gelen Kargoda Neler Var ? :)

Herkese hayırlı cumalar :)
Dün elime ulaşan ve beni çok mutlu eden bir kargodan bahsedeceğim bugün.

XP Markasından Gelen Kargoda Neler Var ? :)

XP markasının ürünlerini daha önce blogumda anlatmıştım. Ürünlerinin ne kadar güzel ve uygun fiyatlı olduğundan bahsetmiştim. Yine kısacık birşeyler söyleyip bu kutunun içinde neler olduğuna geçicem. XP markası çok fazla bilinmeyen, her yerde maalesef ki bulamadığımız ancak ürünlerinin yapısının çok güzel olduğu ve oldukça uygun fiyatlı olan bir marka. Ben daha önceden bu markanın kaş kalemini, kalem rujunu ve eyeliner ını kullanıyordum. Dün gelen paket ile birlikte merak ettiğim, denemek istediğim diğer ürünlerini de deneyip yorumlayacağım. O zaman bu paketin içinde neler var ona geçelim :)

XP Markasından Gelen Kargoda Neler Var ? :)

Paketin içinden çıkan ürünler bu şekilde. Oldukça fazla ve her birini açtıkça çok mutlu oldum :) Daha önce kullandığım ürünlerden biri sol en baştaki dipliner, diğer kullandığım ürün ise yukarıda linkini verdiğim kaş kalemi :) Nasıl olduklarını merak ediyorsanız okuyabilirsiniz. Bu ürünlerden en çok merak ettiklerim ise yeni çıkan mat ruj serisi ve jel eyelinerdı.  Yine sol baştan başlarsak kutunun içindekiler şu şekilde; Dipliner, jel eyeliner, 2 adet cımbız, 2 adet stick fondöten, kaş kalemleri, mat rujlar, yine kaş kalemleri ancak değişik bir formdalar ve renkli göz kalemleri (swatchları instagram hesabımda var)
Teşekkürler xp :)

Bu mutluluğumu sizinle paylaşmak ve kısada olsa bu markadan bahsetmek istedim.
XP markasını küçük japon pazarı tarzındaki yerlerde, küçük kozmetik dükkanlarında bulabilirsiniz.
İnstagram hesabım: tugceninmakyajdefteri
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

15 yorum:

  1. paket açmak başlı başına bi keyif zaten:) güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyleymiş :) teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Kolinin güzelliğine bak! İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Harika!!! Güle güle kullan ürünler çok güzel :) bu arada blogumdaki çekilişe beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan cnm herbiri hakkındaki yorumunu bekliyor olucam. Banada buyur gel www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, bende hemen bakıyorum bloguna :)

      Sil
  5. Güzel günlerde kullan canım :) Maşallah firmanın gönlü baya bolmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Canım bu seti kaç tl ye ve hangi siteden aldığını söyler misin nolur :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Set olarak kaç tl bilmiyorum canım ama ürünleri 6 tl den fazla değil. Küçük japon pazarı, kozmetik satan biçok yerde var. internet sitesi yok diye biliyorum.

      Sil
  7. Ayyy bölye bir kutu alıp blogumda deneyimleyip paylaşmak vardı! :( senin adına sevindim güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. Urun iyimi alerji yaparmi ilk defa alcam n11 de cok var bu urun iyimi

    YanıtlaSil
  9. Urun iyimi alerji yaparmi ilk defa alcam n11 de cok var bu urun iyimi

    YanıtlaSil
  10. stick fondöteni aldım da bence yapısı çok güzel maske hissi vermiyor.siz de nasıl durdu acaba ?

    YanıtlaSil