29 Nisan 2015 Çarşamba

XP Jel Eyeliner

Herkese merhabalar :)
Hafta başından beri yazı yayınlayamadım çeşitli olumsuzluklardan dolayı, bu yüzden affınıza sığınarak aldığım günden beri çokça merak edilen bir ürünü anlatmak istiyorum bugün. 
XP Jel Eyeliner

XP Jel Eyeliner

Xp markasından gelen kargoda en çok merak ettiğim ürünün bu eyeliner olduğundan bahsetmiştim. Geldikten birkaç gün sonra kullanmaya başladım ve hergün bu eyeliner ı kullandım. Öncelikle şeffaf plastik bir kutuda ürün. Oldukça siyah ve sürümü çok çok kolay. Eyelinerın kapağını açtığınızda bir koruma bandı çıkıyor ve bu sayede ürünü ilk siz kullandığınızı anlayabiliyorsunuz. Yanından bir adet kesik uçlu fırça çıkıyor ancak ben onu kullanmadım. Avonun eyeliner fırçası ile kullandım ve sonuç oldukça güzel oldu. Kutunun içinden çıkan fırçası daha çok kaş doldurmak için uygun geldi bana ve ben o fırçayla kaşlarımı dolduruyorum :)

XP Jel Eyeliner

        Fırçası bu şekilde ve oldukça tok yapıda. Bu yüzden dediğim gibi kaş doldurmak için ideal :)

XP Jel Eyeliner

Gördüğünüz gibi eyeliner simsiyah. Üzerinde waterproof yazıyor ancak ben çıkartmakta zorlanmadım. Sadece çıkarttıktan sonra kirpik diplerimde az bir miktar kaldığını farkettim. Makyaj temizleme suyu ile kolayca çıkabileceğiniz düşünüyorum.

XP Jel Eyeliner

 Uygulanmış hali de bu şekilde. :) Ürün 4g ve fiyatı da 6,50 TL. Bu eyelinerı küçük japon pzarı tarzı yerlerde kolaylıkla bulabilirsiniz :)

Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

5 yorum:

  1. A a ne guzel bu fiyata cok sasirdim gercekten gule gule kullan canim peki sey meybelline de boyle gun boyu cikartmadikca kipirdamiyor ama cikarirken cok kolay cikiyor gun icinde oynama yapti mi hic ? Ve farkli renk alternatifleri var mi kahverengi gibi mesela bu markanin urunlerini ben de cok merak ediyorum dogrusu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım gün boyunca yerinden kıpırdamıyor ve akma, kokma yapmıyor. Benim gördüğüm kadarıyla şuan sadece siyahı var.Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Çok yardımcı oldu. Çok memnun kaldım ve şuan eyeliner için ayırdığım bütçenin çoğu çepte :)

    YanıtlaSil