6 Nisan 2015 Pazartesi

Wet'n Wild Rose-Bud Ruj

Haftanın ilk gününden merhabalar :)
Günümüzün konusu geçtiğimiz haftalarda gratisin yapmış olduğu indirimden rengini çok beğenerek aldığım bir ürün.
Wet'n Wild Rose-Bud Ruj 

Wet'n Wild Rose-Bud Ruj

Uzun zamandan beri gratis indirimlerine wet'n wild markası dahil edilmiyordu. Bunun sebebi nedir bilmiyorum. Ancak geçtiğimiz haftalarda yapılan indirimde wet'n wild markasında %30 indirim olunca hemen gidip bu rujlardan bir tane almak istedim. İlk başta çok meşhur olan bare it all rengini alıcaktım ancak denediğimde bende biraz soluk durduğunu hissettim ve bu rengi almaya karar verdim. 

Wet'n Wild Rose-Bud Ruj

Benim aldığım renk Rose Bud rengi. Gül kurusuna benzeyen bir renk. Sanırım alt tonunda biraz kahvelik de barındırıyor. 

Wet'n Wild Rose-Bud Ruj

Wet'n wild rujlarının yapısının kuru olduğu söyleniyor genelde. Ancak bu rengin yapısı çok kuru değil. Sürmekte zorlanmıyorum. Yapısı tamamen mat. Rujun tek bir kötü yanı var, o da ruju kapattığınızda bir kısmının dışarıda kalıp kapağına bulaşması. Kalıcılığına gelecek olursak, birşey yemediğiniz sürece dudağınızda duruyor. Çok uzun saatler kaldığını söyleyemem. Ben genelde iki saatte bir tazeliyorum. Çoğu makyajla rahatlıkla kullanılabilecek bir ruj. 

Wet'n Wild Rose-Bud Ruj

Ruj tamamen mat ancak burada ışıktan dolayı biraz parlak duruyor. Ürünün kullanım ömrü 18 ay. Normalde fiyatı 9,90 TL. Ben indirimde 6,75 TL ye aldım. 

İnstagramdan takip için: tugceninmakyajdefteri
Yorumlarınız benim için önemli.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

9 yorum:

  1. Görkem Karman'ın favorisi bu renk bence güzel bir seçim olmuş tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede çok tatlı bir renk, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok güzel bir renk. Bu markanın farklı bir rengini kızım da aldı. Güle güle kullanın. Sizi takibe alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, siz de güle güle kullanın :)

      Sil
  3. bence nude renginide almalısınız dudakta çok güzel duruyor

    YanıtlaSil
  4. bence nude renginide almalısınız dudakta çok güzel duruyor

    YanıtlaSil
  5. bordo tonlu seviyorsanız cinnemon spice ve cherry bomb harika

    YanıtlaSil
  6. bordo tonlu seviyorsanız cinnemon spice ve cherry bomb harika

    YanıtlaSil