4 Haziran 2015 Perşembe

First Time Matte Blusher

Herkese merhabalar :)
Geçtiğimiz haftalarda rengini çok beğenerek aldığım ve severek kullandığım bir allıktan bahsedeceğim bugün.
First Time Matte Blusher

First Time Matte Blusher

İnstagramdan takip edenler bilir, geçtiğimiz haftalarda yaptığım alışverişin fotoğrafını koymuştum. İçerisinde bu tatlış allık da vardı. Normalde çok fazla allık insanı değilimdir ancak bunun rengini görünce dayanamayıp aldım. 

First Time Matte Blusher

Tam bir şeftali rengi. Adından da anlaşılacağı gibi mat bir allık. Günlük hayatta çok fazla allık kullanmamama rağmen aldığım günden beri elim bu allığa gider oldu. Uyguladığınızda cildinize güzel bir renk veriyor. Elime uyguladığımda ürün çok fazla pigmentli gibi durmuyor ancak yüzüme uyguladığımda rengi oldukça yerinde duruyor :)

First Time Matte Blusher

Mis gibi bir kokusu var. Tek bir kötü yanı var. O da paraben içeriyor olması. Onun dışında kötü bir özelliği yok. Ürün Türk malı. Kullanım ömrü 24 ay. Fiyatı ise 4,50 tl.

Yorumlarınız benim için değerli.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

10 yorum:

  1. Hiç duymamıştım ürünü ama rengi çok hoş tam istediğim ton deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş güle güle kullanın. Bana da beklerim takipteyim :)

    YanıtlaSil
  3. Rengi gerçekten güzelmiş.Hangi kullandığımız üründe paraben yok ki. Neredeyse çoğunda var. Güle güle kullan canım. Fiyatı da çok uygunmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bakıldığı zaman evet çoğunda paraben var. hatta daha bilmediğimiz birsürü şey. Dikkat etmeye çalışsakta böyle tatlışlar çıkınca dayanamıyoruz :)

      Sil
  4. Rengine bayıldıım, hiç duymamıştım fiyatıda aşırı uygun tam alınası ama paraben içermesi klımı karışştırmıyor değil tabi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O biraz kafa karıştırıcı tabii, ne kadar dikkat etsekte çoğu üründe var malesef. Yinede karar sizin :)

      Sil
  5. Sanırım ilk allığım first Time terracota allıktı ve efsane birşeydi sonra bir daha kendisinden haber alınamadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. terracotası gözüme çarpmadı ama bunu sevdim bende :)

      Sil