5 Ekim 2015 Pazartesi

Emily Dudak Kalemi / 211 Numara

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Emily 211 Dudak Kalemi

Emily 211 Dudak Kalemi

Dudak kalemlerini çok seven, hatta çoğu zaman onları ruj gibi kullanan biri olarak Emily nin 211 numaralı çok övülen dudak kalemini bende aldım ve uzun süredir kullanıyorum. Bugün farkettim ki kalem yarıya gelmiş ama ben hala yazısını yazmamışım. O zaman hemen kullanmayan varsa onlar için birkaç birşey söylemek isterim. Çok öncelerden beri emily markasını biliyorum ancak dudak kalemlerinde bu kadar başarılı olduğunu bilmiyordum. Özellikle son zamanlarda biçok arkadaşım bu kalemi alıp stok yapınca bende merak ettim ve hemen bir tane edindim. Kalem kahve alt tonlu içerisinde pembelik de bulunan bir nude rengi.

Emily 211 Dudak Kalemi

Ucu yumuşak ve sürümü çok kolay. Kalıcılığı da yaklaşık 2, 3 saat arasında değişiyor. Tazelemesi de kolay. Yukarıda da bahsettiğim gibi dudak kalemlerini ruj olarak kullanmayı çok seviyorum. Özellikle bu kalemi bu şekilde çok fazla kullanıyorum. 

Emily 211 Dudak Kalemi

Ruj kullanacağım zamanlarda da sadece bu kalem ile çerçeve yapıp daha sonra üzerine rujumu sürüyorum ve daha düzgün ve güzel bir görüntü elde ediyorum. Ayrıca Essence xxxl lipgloss soft nude rengi ile emily 211 dudak kaleminin uyumunu da çok sevdim. Çoğu kez de kullandım. Bu dudak kalemlerini her parfümeride, gratiste de bulabilirsiniz. Fiyatı ise 2 tl.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gamil.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Bende severek kullanıyorum, numarasını unuttum şimdi. ^-^ Mor tonlarındaydı benimki, seninkininde rengine bayıldım güle güle kullan canım ^-^

    YanıtlaSil