26 Ekim 2015 Pazartesi

Rival de Loop Natural Touch Concealer / 03 Numara

Herkese merhabalar :)
Uzun bir aradan sonra tekrar bloguma dönebildim. Bunun sebebi bilgisayarımın tamirde olmasıydı. 
Günün konuğu; Rival de Loop Natural Touch Concealer / 03 Numara


Rival de loop kapatıcıyı daha önceden duymuş ancak alıp kullanmamıştım. Geçtiğimiz aylarda rossmann a girmişken alıp denemek istedim. Ürün Şeffaf bir ambalaja sahip ve bu sayede bittiğini de rahatlıkla görebileceğiz. Likit bir kapatıcı ancak kremsi yapıda. 


Sünger bir aplikatöre sahip ve uygulaması bu sayede oldukça kolay. Ben aplikatörü ile uygulayacağım yerlere sürüp nemli bir sünger ile dağıtıyorum. Bu sayede oldukça homojen dağılmış oluyor. Her kapatıcıda olduğu gibi bu kapatıcı da azda olsa göz altı çizgilerime doluyor. Ancak ben bu durumu her kapatıcıda yaşadığım için fazla olmadığı sürece bu durum beni rahatsız etmiyor. Bendeki numarası 03. Bu renk serinin en koyu rengi. 


Kapatıcılığı orta. Hızlı sabitlenen bir yapısı var, bu nedenle uygulayıp hemen dağıtmak gerekiyor. Transparan bir pudra ile sabitlediğimde ise gün içerisinde hiçbir yere dağılma yapmıyor. Benim sevdiğim bir ürün oldu kendisi. Fiyatı da oldukça uygun. 7 tl ye almıştım. Biterse tekrar alır mıyım ? Evet alabilirim. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

6 yorum:

  1. Fiyatı çok uygunmuş. Zaten Alman markalarına da öncelikli bir güvenimiz var. Teşekkürler paylaşımınız için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim okuduğun için canım :)

      Sil
  2. Bu ürünleri rossmann dan başka nerede bulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rival de loop markası sadece rossmann da satılıyor

      Sil