7 Ekim 2015 Çarşamba

Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası / 02 Medium Brown

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası

Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası

Bir süre önce Türkiye'ye gelen Rimmel London'un brow this way kaş maskarasını bende alıp denemek istedim. Çünkü konu kaş ise bu konuda ayrı bir özenliyim. Gelelim maskaraya. Ürünün üç rengi var. Bunlar; 01 blonde, 02 medium brown ve 03 dark brown. Bendeki rengi 02 numara medium brown. Aslında blonde rengini alacaktım ancak nedense rengi gözüme çok açık geldi ve kaşlarımdaki boşlukları pek dolduramayacağını düşündüm ve medium brown rengini aldım. 

Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası

Tombul bir fırçaya sahip. Hatta bir kaş maskarası için oldukça tombul. Kaşları ince olanlar için biraz sıkıntı çıkartabilir diye düşünüyorum. Kaşı güzel renklendiriyor ve dolduruyor. Günlük kullanıma oldukça uygun ve pratik olduğunu düşünüyorum. Ancak burada bir tavsiye; fırçaya ürün aldıktan sonra bir miktarını sıyırırsanız daha kolay uygulama sağlarsınız. Ben bu şekilde kullanıyorum.

Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası

Maskaranın uygulanmış ve uygulanmamış hali de bu şekilde. Çok fazla boşluk olan yerlerde ise kalem ile belirginleştirip geri kalan kısımları maskara ile geçiyorum. Öyle daha da güzel bir görüntü elde ediyorum. Dediğim gibi günlük kullanım için oldukça uygun. Fiyatı 13 tl. Watsons mağazalarından bulabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@mail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

4 yorum:

  1. benim kaşlar seyrek olduğu için büyük sıkıntı oldu. kenarlara bulaştı tekrar silmek zorunda kaldım :( sevmedim hiç. Kaş farıyla doldurup şeffaf rimelle sabitlemek daha iyi bana göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaşlar çok seyrek olunca aynen öyle oluyo işte. kesşke fırçası daha küçük olsaymış :/

      Sil
  2. Severek kullanıyorum bu maskarayı, seyrek kaşlardan çok sık ama ince telli kaşlar için çok daha ideal bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum valla :) fırçası biraz daha ufak olsaymış tadından yenmezmiş ama neysee :)

      Sil