28 Ekim 2015 Çarşamba

Golden Rose Silky Touch Pudra / 05 Numara

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Golden Rose Silky Touch Pudra / 05 Numara 


Yağlı bir cilde sahip olduğum için pudralar benim olmazsa olmazlarım arasına giren ürünler. Çoğu zaman transparan pudra ya da bebek pudrası kullansam da bb krem uygulamadığım günlerde Golden Rose un bu pudrası ile yüzümü pudralıyorum. 


Çok kalın olmayan, çok ince de olmayan bir yapıya sahip. Kararında diyebilirim. Cildi güzel matlaştırıp, hafif bir renk veriyor. Pudrayı uyguladıktan yaklaşık 3 saat sonra burun çevremde ve alnımda yağlanmalar başlıyor. Onun dışında yüzümdeki yağ kontrolünü iyi sağlıyor. 


Ben yüzüme yalnızca bu pudrayı uygulayacağım günlerde daha sık kıllı bir fırça ile uygulayıp kapatıcılığını bir tık daha yükseltiyorum. Bittiğinde tekrar alır mıyım ? Daha ince yapılı bir pudra bulursam onu deneyebilirim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

4 yorum:

  1. Başka pudralar denemelisin bence :) bloguma beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan aklımda nyc markasının pudrası var bakalım :)

      Sil
  2. Avon'un pudrası da fena değil canım yeni yazılar bekliyoruz bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu kullanmıştım canım, hatta bi aralar çok seviyodum ama sonra bıraktım onuda kullanmayı :)

      Sil