13 Ekim 2015 Salı

Uygun Fiyatlı Makyaj Malzemelerim

Herkese merhabalar :)
Günün konusu; Uygun Fiyatlı Makyaj Malzemelerim

Uygun Fiyatlı Makyaj Malzemelerim

Bugün bir ürün hakkında birşeyler yazmak yerine elimdeki uygun fiyatlı ürünlerden bahsetmek istedim. Çünkü kozmetik ürün konusu fiyat olarak oldukça geniş bir yelpaze ve herkes high end ürünleri istese de alamıyo, ya da uygun fiyatlılarını tercih ediyor. Bende uygun fiyatlı ürünleri tercih edenlerdenim. Ve bugün benim elimde uygun fiyatlı neler var göstermek istedim. Göstereceğim ürünlerin hiçbiri 15 TL nin üstünde değil ve herkesin kolaylıkla sahip olabileceği ürünler. Hemen başlayalım..

Uygun Fiyatlı Makyaj Malzemelerim

Öncelikle kapatıcıdan bahsedelim. Genellikle hepimizin kullandığı bir ürün kapatıcılar. Elimde 2 adet oldukça uygun fiyatlı kapatıcı var. Bunlardan biri uzunca bir zamandır kullandığım garnier bb roll on. Somonumsu bir renkte ve morlukları gizleyebiliyor. Fiyatı 10, 12 tl arası. indirimlerde 6, 7 tl ye düşüyor. Rival de loop kapatıcı ise aldığım günden beri kullandığım kapatıcılığı orta derecede olan bir ürün. Fiyatı 6,5 tl. Avon bb krem. Özellikle günlük makyajda çok rahatlıkla kullanılabilecek güzel bir ürün. Ciltteki tüm kızarıklıkları yok edebiliyor. Fiyatı da indirimlerde 12 tl ye düşüyor. H&M allık. Bu allıklardan sanıyorum ki artık hepimizde var. Fiyatına göre pigmentasyonu oldukça iyi olan bir ürün. Normalde 10 tl idi. İndirimlerde 3 tl ye satıp bitirdiler ne yazıkki. Golden rose silky touch pudra. Özellikle karma ve yağlı ciltlerin göz bebeği oluyor pudralar ve bu pudra da oldukça iyi iş çıkartıyor. Azdan ortaya doğru bir kapatıcılığı var. 

Uygun Fiyatlı Makyaj Malzemelerim

Eyeliner ve maskaradan da vazgeçemediğimiz için ve elimde de ik tane uygun fiyatlıları bulunduğundan göstermek istedim. Eyeliner olarak xp markasının jel eyelinerı mevcut elimde. Oldukça siyah ve iyi iş çıkartan bir ürün. Fiyatı 6,5 tl. Maskara olarak da Avon big&daring. Simsiyah ve gün içerisinde akma, dökülme yapmayan bir ürün. Fiyatı da indirimlerde 12 tl ye düşüyor.

Uygun Fiyatlı Makyaj Malzemelerim

Gelelim son olarak dudak ürünlerine. Dudak kalemleri konusunda gözüm kapalı önerebileceğim ve çok uygun fiyatlı olan Essence markasının dudak kalemleri. Yumuşaklığı, kolay sürümleri ve renkleri oldukça güzel olan bir ürün. Bndeki renkler 06 satin mauve ve 12 wish me a rose. Ruj olarak ise xp markasının rujlarından oldukça memnunum. Bendeki mat serisinden 2 numarası. İçerisinde kahvelik bulunduran çok güzel bir nude. Fiyatı 4, 5 tl civarı. Diğer rujum ise essence in 07 numaralı natural beauty isimli morumsu, leylakımsı ruju. Kalıcılığı fazla olmasa da sürümü rengi oldukça güzel olan bir renk. Fiyatı 8 tl. İndirimlerde daha da uygun fiyata geliyor.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

6 yorum:

  1. rival de loop kapatıcıyı bende çok seviyorum canım :) rujlarını da öneririm çok uygun fiyatlı ve çok da başarılılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa rujlarına da bi bakıyım o zaman merak ettim şimdi :)

      Sil
  2. bende böyle bir konu üzerinde yazımı hazırlıyordum kafamda kuzum harika olmuş yazın bende paylaştığımda beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel tesadüf olmuş ya sevindim şimdi :) teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  3. İyi günlerde kullan canım güzelliğine güzellik katsın bu ürünler:)

    YanıtlaSil