14 Ocak 2015 Çarşamba

Avon Big & Daring Volume Maskara

Merhabalar efendim :)
Bugün sizlere Avonun yeni çıkarttığı bir maskaradan bahsedeceğim.
Konuğumuz; Avon Big & Daring Volume Maskara 



Uzun zamandır severek kullandığım Supershock maskara bitmişti ve tekrar almak için avon kataloğuna bakarken bu maskarayı gördüm, bir değişiklik yapıp bunu denemek istedim. Siparişim geldi ve kullanmaya başladım. Kendi yorumlarıma geçmeden önce bu maskaranın bize vaad ettikleri nelermiş onlara bakalım. 

Özel fırçası ile topaklanmayı önler.
9 kata kadar hacim verir.
Kolajen içeriği ile dolgunlaştırır ve güçlendirir.
24 saat boyunca yeniden uygulama gerektirmez.

Maskaranın yapısı biraz sıvı ve sürerken göz kapağınıza bulaşma yapabiliyor. Tek kat sürdüğünüzde kirpiklerinizi tek tek ayırıyor ancak ikinci ve üçüncü katta kirpikleriniz birbirine yapışabiliyor. Kirpikleri gayet güzel uzatıyor. Özellikle benim oldukça kısa ve zayıf olan kirpiklerimi gayet güzel uzattı bu yüzden beğenimi kazandı. Vaad ettiği gibi kirpiklerde oldukça uzun saatler dayanıyor ve tekrar uygulama yapmanıza gerek kalmıyor. Ama çıkartması oldukça zor. Ben makyaj temizleyici kullanmadığım için suyla temizlerken oldukça zorlandım. Ama makyaj temizleyici ile zor olacağını düşünmüyorum. 



Bendeki rengi siyah olanı ve kirpiklerimi gerçekten simsiyah yapıyor. 10 ml lik bir ürün ve kullanım ömrü 3 ay. Katalogdaki indirimli fiyatı 12,95 TL. 


Bu maskara hakkında benim yorumlarım bu şekildeydi, sizin yorumlarınız nasıl :) ?
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Kucak dolusu öpücükler :))


İnstagram: tugceninmakyajdefteri

6 yorum:

  1. Avonun maskaralarını oldum olas sevemedim ben bu nedenle önyargılıyım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Supershock maskara benim favorim avonda :)

      Sil
  2. Sevdim bunu ama 3 ayda bitiyor son kullanma tarihi tüm Avon maskaraların ya en sevmediğim yanı o işte :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef ki çok azmış kullanım ömrü, bu açıdan hemen bitirmek gerek

      Sil
  3. Merhaba; blogunuzu takibe aldım. bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldiniz, takibe aldım sevgiler :)

      Sil